Kunstpraksis 3
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- ART200
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
I det tredje semesteret fordyper du praksisen din gjennom kontinuerleg eksperimentering, dialog og implementering av relevante kunstnarlege verktøy og metodar. Du utviklar evna di til å plassere arbeidet ditt i samanheng med samtids- og historiske praksisar og utforskar Professional Practice relevant for dine eigne arbeidsmetodar.
Kunstemnane er utforma for å støtte den sjølvstendige kunstpraksisen din. Du utviklar sjølvinitierte kunstverk og prosjekt i dialog med hovudrettleiaren din og deltar i tillegg i komplementære aktivitetar som gruppekritikkar, kullmøter, utstillingar, seminar, refleksjonsøvingar og verkstader for utvikling av profesjonell praksis.
Læringsutbyte
På slutten av emne skal studenten demonstrere:
Kunnskap
- Artikulere konseptuelle resonnement i høve til kunstpraksisen din
- Utvikle strategiar for presentasjon basert på ei vurdering av korleis ulike tilnærmingar påverkar innhald og meining
Ferdigheiter
- Hente relevant kunnskap frå eksterne kjelder
- Eksperimentere med relevante verktøy og metodar
Generell kompetanse
- Byrje å formulere di eiga kunstnarlege språk
- Skape sjølvinitierte kunstverk og prosjekt
- Reflektere kritisk over di eiga verksemd og prosess, så vel som verksemda til dine medstudentar
Fulltid/deltid
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Kunstemna (ART) er utforma for å støtte den individuelle kunstpraksisen din. Utviklinga av arbeidet ditt skjer i tett dialog med hovudrettleiaren din gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperimentering. Gruppekritikkar oppmuntrar deg til å finslipe dine reflekterande og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentane dine. Gruppekritikkar oppmuntrar studentane til å utvikla refleksjons- og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentar.
Studentane leverer ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvara med læringsmåla for emnet og må godkjennast av hovudrettleiaren.
Sjølv om det vert lagt vekt på sjølvstendig utvikling, vert studentane oppmoda til å delta på førelesningar, presentasjonar, seminar og verkstader når det er tilgjengeleg. I tillegg til rettleiargruppeaktivitetar, møter studentane jamleg med sin årsklasse gjennom semesteret.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking på minimum fire møter med hovudrettleiar, individuelt og/eller i grupper
- Innsending av individuell semesterplan
Vurderingsformer
Mappevurdering. Ein heilskapleg vurdering av sjølvstendig kunstnarleg arbeid skapt i noverande semester, basert på to delar:
- Semesterrapport: Ein kort tekst som reflekterer over korleis du nærma deg den sjølvstendige studiopraksisen din denne semesteret, støtta av dokumentasjon av den kunstnarlege aktiviteten din.
- 45-minutt munnleg vurdering:
a) 10 minutt presentasjon om ditt sjølvinitierte kunstnarlege arbeid skapt i løpet av noverande semester.
b) 35 minutt med spørsmål og kritisk tilbakemelding som rettar seg mot det du har skapt og refleksjon i høve til emnet sitt læringsutbytte.
Vurderingskriterium:
Utforsking
Analyse
Fagkunnskap
Eksperimentering
Kommunikasjon og presentasjon
Samarbeid og sjølvstendig arbeid
Personleg og profesjonell utvikling