Kunstpraksis 5

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhald

I det femte semesteret konkretiserer studentane planar for Bachelor-prosjektet sitt og byrjar å utvikla den medfølgjande teksten. Vekt blir lagt på å finpusse eit eget kunstnarisk uttrykk , samt å utvikla felles tilnærmingar til profesjonell utstillingspraksis.

Kunstemnane er utforma for å støtte den sjølvstendige kunstpraksisen din. Du utviklar sjølvinitierte kunstverk og prosjekt i dialog med hovudrettleiaren din og deltar i tillegg i komplementære aktivitetar som gruppekritikkar, kullmøter, utstillingar, seminar, refleksjonsøvingar og verkstader for utvikling av profesjonell praksis.

Læringsutbyte

På slutten av modulen skal studenten demonstrere:

Kunnskap

  • Analysere tema og rammeverk som er relevante for praksisen din
  • Utforske og reflektere over viktigheten av materialar, medium og metodar i kunstpraksisen din

Ferdigheiter

  • Vise høg kompetanse med relevante prosessar
  • Klare definere relevante interesseområde, både konseptuelt og teknisk

Generell kompetanse

  • Forhalde deg til ulike kunstnariske kontekstar og tradisjonar
  • Reflektere djupt over di eiga og andre si kunstnarlege produksjon
  • Setje i gang bachelorprosjektet ditt

Fulltid/deltid

Fulltid

Undervisningssemester

Høst

Undervisningsstad

Universitetet i Bergen
Krav til forkunnskapar
Opptak til emnet krever at følgende emner er bestått: ART210
Krav til studierett
Opptak til emnet krever studierett i Bachelorprogrammet i kunst
Arbeids- og undervisningsformer

Kunstemna (ART) er utforma for å støtte den individuelle kunstpraksisen din. Utviklinga av arbeidet ditt skjer i tett dialog med hovudrettleiaren din gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperimentering. Gruppekritikkar oppmuntrar deg til å finslipe dine reflekterande og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentane dine. Gruppekritikkar oppmuntrar studentane til å utvikla refleksjons- og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentar.

Studentane leverer ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvara med læringsmåla for modulen og må godkjennast av hovudrettleiaren.

Sjølv om det vert lagt vekt på sjølvstendig utvikling, vert studentane oppmoda til å delta på førelesningar, presentasjonar, seminar og verkstader når det er tilgjengeleg. I tillegg til rettleiargruppeaktivitetar, møter studentane jamleg med sin årsklasse gjennom semesteret.

Obligatorisk undervisningsaktivitet
  • Deltaking på minimum fire møter med hovudrettleiar, individuelt og/eller i grupper
  • Innsending av individuell semesterplan
Vurderingsformer

Mappevurdering. Ein heilskapleg vurdering av sjølvstendig kunstnarleg arbeid skapt i noverande semester, basert på to delar:

  • Semesterrapport: Ein kort tekst som reflekterer over korleis du nærma deg den sjølvstendige studiopraksisen din denne semesteret, støtta av dokumentasjon av den kunstnarlege aktiviteten din.
  • 45-minutt munnleg vurdering:

a) 10 minutt presentasjon om ditt sjølvinitierte kunstnarlege arbeid skapt i løpet av noverande semester.

b) 35 minutt med spørsmål og kritisk tilbakemelding som rettar seg mot det du har skapt og refleksjon i høve til emnet sitt læringsutbytte.

Vurderingskriterium:

Utforsking

Analyse

Fagkunnskap

Eksperimentering

Realisering

Kommunikasjon og presentasjon

Samarbeid og sjølvstendig arbeid

Personleg og profesjonell utvikling

Karakterskala
Bestått / ikkje bestått.
Vurderingssemester
Haust. Det er ikkje mogleg å trekkje seg frå vurdering i dette emne, jf studieforskrifta § 8-2 (3).
Emneevaluering
Emnet evalueres hvert tredje år.
Programansvarleg
Programstyret har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet og alle emna der.
Administrativt ansvarleg
Fakultet for kunst, musikk og design ved Kunstakademiet - Institutt for samtidskunst har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.