Kunstpraksis 5
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- ART221
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk.
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
I det femte semesteret konkretiserer studentane planar for Bachelor-prosjektet sitt og byrjar å utvikla den medfølgjande teksten. Vekt blir lagt på å finpusse eit eget kunstnarisk uttrykk , samt å utvikla felles tilnærmingar til profesjonell utstillingspraksis.
Kunstemnane er utforma for å støtte den sjølvstendige kunstpraksisen din. Du utviklar sjølvinitierte kunstverk og prosjekt i dialog med hovudrettleiaren din og deltar i tillegg i komplementære aktivitetar som gruppekritikkar, kullmøter, utstillingar, seminar, refleksjonsøvingar og verkstader for utvikling av profesjonell praksis.
Læringsutbyte
På slutten av modulen skal studenten demonstrere:
Kunnskap
- Analysere tema og rammeverk som er relevante for praksisen din
- Utforske og reflektere over viktigheten av materialar, medium og metodar i kunstpraksisen din
Ferdigheiter
- Vise høg kompetanse med relevante prosessar
- Klare definere relevante interesseområde, både konseptuelt og teknisk
Generell kompetanse
- Forhalde deg til ulike kunstnariske kontekstar og tradisjonar
- Reflektere djupt over di eiga og andre si kunstnarlege produksjon
- Setje i gang bachelorprosjektet ditt
Fulltid/deltid
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Kunstemna (ART) er utforma for å støtte den individuelle kunstpraksisen din. Utviklinga av arbeidet ditt skjer i tett dialog med hovudrettleiaren din gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperimentering. Gruppekritikkar oppmuntrar deg til å finslipe dine reflekterande og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentane dine. Gruppekritikkar oppmuntrar studentane til å utvikla refleksjons- og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentar.
Studentane leverer ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvara med læringsmåla for modulen og må godkjennast av hovudrettleiaren.
Sjølv om det vert lagt vekt på sjølvstendig utvikling, vert studentane oppmoda til å delta på førelesningar, presentasjonar, seminar og verkstader når det er tilgjengeleg. I tillegg til rettleiargruppeaktivitetar, møter studentane jamleg med sin årsklasse gjennom semesteret.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking på minimum fire møter med hovudrettleiar, individuelt og/eller i grupper
- Innsending av individuell semesterplan
Vurderingsformer
Mappevurdering. Ein heilskapleg vurdering av sjølvstendig kunstnarleg arbeid skapt i noverande semester, basert på to delar:
- Semesterrapport: Ein kort tekst som reflekterer over korleis du nærma deg den sjølvstendige studiopraksisen din denne semesteret, støtta av dokumentasjon av den kunstnarlege aktiviteten din.
- 45-minutt munnleg vurdering:
a) 10 minutt presentasjon om ditt sjølvinitierte kunstnarlege arbeid skapt i løpet av noverande semester.
b) 35 minutt med spørsmål og kritisk tilbakemelding som rettar seg mot det du har skapt og refleksjon i høve til emnet sitt læringsutbytte.
Vurderingskriterium:
Utforsking
Analyse
Fagkunnskap
Eksperimentering
Realisering
Kommunikasjon og presentasjon
Samarbeid og sjølvstendig arbeid
Personleg og profesjonell utvikling