Introduksjon til kunst, teater og digital kultur
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- DKT100
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og andre skandinaviske språk.
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet skal gje studentane møte med ulike uttrykksformer og sjangrar innanfor kunst, teater og digitale kultur. Studentane skal ta del i aktivitetar og arrangement.
Formålet vil vere å øve opp evna til å nytte eit analytisk apparat på sjølvstendig vis i møte med ulike former for kunst, teater og digital kultur. Emnet legg såleis vekt på å setje observasjonar og erfaringar frå praksisfelta i samanheng med akademiske teoriar og metodar.
Gjennom førelesingar og seminar får studentane innføring i sentrale teoretiske og metodiske perspektiv i studiet av visuell kunst, teater og digital kultur, samt ein introduksjon til dei respektive fagfelta sin faglege praksis og formidlingstradisjonar. Ein kan til dømes vitja museum og utstillingar, teaterframsyningar og faglege arrangement. Det kan og bli lagt opp til møte med til dømes teknologiutviklarar, kunstnarar, konservatorar, kuratorar, regissørar eller forfattarar. Kjennskap til kunstinstitusjonar og dei respektive fagområda sine praksisfelt gjer studentane kjent både med moglege studieobjekt og potensielle framtidige yrkesval.
Læringsutbyte
Kunnskapar
Etter fullført emne har studenten
- Kjennskap til fleire forskjellige estetiske uttrykksformer innanfor kunst og kultur, inkludert digital kultur.
- Kjennskap til sentrale faglege omgrep innan visuell kunst, teater og digital kultur
- Kjennskap til forståingsmåter innan visuell kunst, teater og digital kultur
- Kjennskap til korleis estetiske uttrykksformer relaterer seg til kulturelle eller samfunnsmessige spørsmål historisk eller i dag
Ferdigheiter
Etter fullført emne har studenten fått ei grunnleggjande innføring i å
- Observere og skildre visuell kunst, teater og digital kultur
- Fortolke og reflektere over estetiske uttrykk.
Generell kompetanse
- Erfaring med det utøvande kulturlivet i Bergen
- Erfaring med tverrfagleg arbeid innan humaniora
- Fagleg formidling av kulturuttrykk og kulturelle opplevingar
- Kjennskap til dei respektive fagområda sine praksisfelt
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Det blir brukt arbeids- og undervisingsformer som legg til rette for studentaktivitet.
Undervisinga består av institusjonsbesøk, felles førelesingar, seminar og gruppearbeid.
Studentane må delta aktivt på institusjonsbesøk der dei vert introdusert for og skal reflektere over ulike uttrykksformer. Studentane er forventa å bidra i planlegging og gjennomføring av faglege aktivitetar og gruppearbeid.
Studentane er forventa å delta aktivt i gruppearbeid både før og etter institusjonsbesøk, og gi tilbakemeldingar til andre i gruppa på oppgåver.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Studenten skal
Delta på
6 institusjonsbesøk/arrangement i grupper, minimum 1 frå kvar av fagfelta (kunst, teater, digital kultur). Studentane er forventa å organisere nokre av besøka sjølv. Informasjon om korleis besøka vert organisert er i MittUiB.
Levere inn
3 oppgåver, 1 i kvar av fagfelta. Skriftlege oppgåver har ei maksgrense på 500 ord.
Gi tilbakemelding
På medstudentar sine oppgåver minst éin gong.
Godkjent obligatorisk aktivitet er gyldig i undervisingssemesteret.
Vurderingsformer
Vurderingsforma i emnet er å levere inn ein logg som viser aktivitet og utvikling. Loggen skal dokumentere at studenten har vært på dei obligatoriske institusjonsbesøka og eventuelle faglege arrangement, og skal innehalde ein kort tekst om kvart besøk. I tillegg skal studentane reflektere kring eiga utvikling. Nærare instruksar blir gitt på Mitt UiB. Loggen skal ha eit omfang på 2-3 sider.
Eksamensoppgåva vil bli gitt på undervisningsspråket i emnet.
Eksamenssvaret kan leverast på norsk, svensk, dansk eller engelsk.