Medisinsk pedagogisk praksis
Masteremne
- Studiepoeng
- 3
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- ELMED218B
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet bygger på Innføring i medisinsk pedagogikk (ELMED218A), og føreset at deltakarane har bestått dette. Emnet har som mål å gi studentane trening i å planlegge, gjennomføre og evaluere eigne pedagogiske oppgåver retta mot helsefagleg utdanning. Dei praktiske oppgåvene kan vere undervisnings- og rettleieroppgåver eller anna form for pedagogisk tilrettelegging.
Det er krav om at ein har ei viss eigen undervisningserfaring ein kan bygge oppgåva på. Studentar som har vore undervisar, rettleiar, hatt mentoroppgåve eller liknande i regi av det medisinske fakultetet (evt. studentorganisasjon) i minst 20 timar kan nytte dette som bakgrunn for arbeidet med oppgåva.
Om de er usikre på om undervisningserfaringa de har kan telja ta kontakt med emneansvarleg: knut.eliassen@uib.no
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten:
- har grunnleggjande kunnskapar om korleis ein planlegg og legg til rette for læring hos ulike målgrupper
- kan greia ut om korleis ein pedagogisk intervensjon bidreg til læring og til andre moglege konsekvensar av intervensjonen
- har kjennskap til ulike rammer som er med å påvirke opplæring
Ferdigheiter
Studenten:
- kan planlegge og gjennomføre ei avgrensa pedagogisk oppgåve med målgruppa si læring for auge
- kan opptre i ulike pedagogiske roller som undervisar, rettleier, vurderar eller liknande
- kan gjere kloke val og ta i bruk varierte verkemiddel i rettleiing og undervisning
Generell kompetanse
Studenten:
- kjenner til styrkar og svakheiter ved eiga undervisningsrolle
- kan samarbeide om å løyse pedagogiske oppgåver i lag med andre
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Vår
Emnet strekker seg gjennom heile semesteret
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Må ha gjennomført ELMED218A Innføring i medisinsk pedagogikk.
For å ta emnet må du ha vore undervisar, rettleiar, hatt mentoroppgåve eller liknande i regi av det medisinske fakultetet (eller studentorganisasjon) i minst 20 timar
Fagleg overlapp
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Medisinstudiet
Master i klinisk ernæring
Arbeids- og undervisningsformer
I emnet nyttar studentane den praktiske erfaringa dei har hatt i rolla som undervisar, rettleiar, mentor eller instruktør. Emnet er bygd opp som ei vidareføring av emnet ELMED218A Innføring i medisinsk pedagogikk.
I emnet blir studentane gjevne praktisk erfaring i rolla som undervisar eller pedagog. Emnet er bygd opp som ei vidareføring av emnet ELMED218A - Teoretisk innføring i medisinsk pedagogikk. I praksisemnet vil studentane, så langt det let seg gjere, jobbe saman i mindre grupper for å løyse realistisk pedagogiske oppgåver.
Undervisningsoppdraga kan variere frå år til år, men oppgåvene vil vere avgrensa som til dømes å lage og gjennomføre ei studentdriven trenings-OSCE for medstudentar, utvikling av digitale undervisingsressursar, lærerassistent, eller undervisar i ulike samanhengar.
Alle praksisgrupper vil bli tildelt ein rettleiar.
Praksisprosjekta vil kunne strekke seg i tid over store deler av vårsemesteret og studentane må rekne med å sette av tid til dette i tillegg til ordinær studieprogresjon.
Tal på deltakarar (studentar)
Minimum: 8
Maksimum: 25
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Innlevering av refleksjonsoppgåve med praksisrapport 2500-3000 ord.
Kvar student skal gi og få tilbakemelding på oppgåva frå to medstudentar. Det blir også gjeve tilbakemelding på tilbakemeldinga.
Presentasjon av arbeidet i obligatorisk avslutningsseminar.