Medieteknologi: teori og utvikling
Masteremne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- MIX301
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet er eit introduksjonsemne til masterprogrammet i medie- og interaksjonsdesign. Målet med emnet er å gi studentane kritisk og kreativ kunnskap om avanserte medieteknologiske konsept og system.
Undervisninga i dette emnet vil fokusere på eit teknologisk konsept (til dømes visualisering, kunstig intelligens, eller 3D-modellering) som vil fungere som eit case gjennom semesteret. Studentane skal fordjupe seg i og diskutere teknologifilosofi som setter den utvalgde teknologien i ulike perspektiv, og dei skal utforske og eksperimentere praktisk med den aktuelle teknologien med mål om å utvikle nye applikasjonsområder for denne.
Gjennom teoretisk innsikt skal studentane bli i stand til å utfordre måten man nyttar teknologien på i dag, og gjennom praktiske øvingar knytt opp til moderne metodar for programvareutvikling vil studentane bli i stand til å designe og utvikle nye måtar å nytte den aktuelle teknologien på.
Det er sterkt anbefalt å melde seg som deltakar i brukerstudier. Ei slik praktisk oppleving kan vere eit godt supplement for betre å forstå litteratur om brukarstudier og eksperiment.
Emnet er workshopbasert, og workshoppane integrerer teori og praksis.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte:
Kunnskap
Studenten
- Kan anvende konsept og prinsipp, knytt til teknologifilosofi, mediedesign, interaksjonsforsking og innovasjonsteori til kritisk diksusjon og analyse av medieteknologiar.
- Har spesialisert kunnskap om berekningstenking og programvareutvikling knytt til eit særleg medieteknologisk konsept.
Dugleikar
Studenten
- Kan analysere medieteknologi med fokus på korleis design verker inn på interaksjon og brukaroppleving.
- Kan identifisere og diskutere problemstillingar og utfordringar for design av medieteknologi i dag, med fokus på interaksjon.
- Kan velje hensiktsmessige verkty og teknikkar for programvareutvikling.
- Kan vurdere dei sosiokulturelle implikasjonane knytte til interaktive media og brukargenerert innhald
Generell kompetanse
Studenten
- Kan med utgangspunkt i ein valt teknologi utføre sjølvstendig utviklingsarbeid.
- Kan planleggje og utføre eit prosjekt innan programvareutvikling i samband med andre.
- Kan analysere relevante fag-, yrkes- og forskingsetiske problemstillingar innan brukaroppleving, mediedesign og interaksjonsdesign for media
- Kan kommunisere om faglege teoretiske og praktiske knytt til medieteknologi og mediedesign, med særleg fokus på interaksjon.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
There are four compulsory requirements:
- Oral presentation of the case technologies based on theoretical perspectives.
- Written specification of the prototype
- Demonstration of partially functional prototype
- Complete the quizzes from the lectures.
The compulsory requirements must be approved before the student can take the exam.
Approved compulsory requirements have no time limit.
Vurderingsformer
Eksamen i to delar:
- Individuelt essay på 1000 ord som dokumenterer diskusjonane frå quizzane frå kurset. (20%)
- Individuelt akademisk essay på 6000 ord der studenten brukar teori for å kaste lys over utviklinga av prototypa. (80%)
Eksamensoppgåva vil bli gitt på undervisningsspråket i emnet.
Eksamenssvaret skal leverast på same språk som eksamensoppgåva.
Karakterskala
Vurderingssemester
Eksamen blir normalt berre tilbydd i undervisningssemesteret.
Studenter med gyldig fravær slik det er definert i UiB-forskriften § 5-5 kan søke om utsatt innleveringsfrist til eksamen.infomedia@uib.no. Søknaden må sendes før fristen for å levere er gått ut.