Innføring i musikkterapeutisk praksis
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- MUTP205
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet har som mål å gje ei innføring i musikkterapeutisk praksis og aktuelle arbeidsfelt. Emnet skal gje forståing av musikkterapeutens arbeid i eit tverrfaglig team og i forskjellige kontekstar i samfunnet og helsevesenet.
Emnet omfattar fire hovudkomponentar:
Musikkterapeutisk praksis
Innføring i arbeidsformer og musikkterapiprosessar i ulike arbeidsfelt, med vekt på relasjonen mellom terapeut og brukar/pasient og på musikkterapi som sosial og situert praksis
Refleksivitet
Introduksjon til profesjonalitet og yrkesetikk (teieplikt, konfidensialitet, rettleiing, og loggskriving)
Kommunikasjon og samarbeid
Introduksjon til tverrfagleg samarbeid og tverretatleg samhandling
Relasjons- og kommunikasjonserfaringsgruppe (RelKom)
Målet med dette kurset er å gje studentane grunnleggjande kommunikativ kompetanse for arbeid med menneske, å utvikle studentane si evne til å registrere og beskrive sosialt samspel og å utvikle ei gryande forståing av kva som ligg i terapeutisk identitet og rolle. Kurset omfattar m.a. kontakt- og samarbeidsøvingar og grunntrening i å vere nærverande, å merke eigne og andre sine grenser.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, dugleikar og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten viser grunnleggjande forståing av forskjellige praksisområde i musikkterapi.
Studenten viser elementær forståing av musikkterapi i ein tverrfagleg og systemisk kontekst
elementær forståing av yrkesrolle og profesjonalitet
Dugleikar
Studenten viser evne til å observere og rapportere om musikkterapeutisk praksis.
Studenten demonstrerer ei grunnleggjande profesjonell haldning.
Generell kompetanse
Studenten har forståing av musikkterapeutisk praksis og rolle i forskjellige praksissamanhengar.
Studenten har evne til å reflektere over eiga forståing og eigen læringsprosess og over framtidige roller som profesjonsutøvar.
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking i undervising, inkludert forelesing, workshop, seminar, rollespel, studentpresentasjonar m.m.
- Tre skriftlige tekstar, kvar på ca 1000 ord
Tekst 1: Observasjonsoppgave
Tekst 2: Refleksjonsoppgave
Tekst 3: Analyseoppgåve
¿ Praktisk-metodisk arbeidsbok
¿ Deltaking i Relasjons- og kommunikasjonserfaringsgruppe
Alle obligatoriske aktivitetar skal vere gjennomførte og godkjente før eksamen. Manglande godkjenning av ein eller fleire aktivitetar fører normalt til tap av eksamensrett. For undervisinga gjeld eit minumum på 80% oppmøte samla sett, for å få aktiviteten godkjent. For Relasjons- og kommunikasjonsgruppe gjeld 100% oppmøte.
Vurderingsformer
Omfang: 3000-4000 ord