Tverrfaglege teamarbeid i krisepsykologi
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- PSYK676
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Skandinavisk og engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål:
Emnet skal leggje til rette for at studentane kan trene på og utvikle samarbeidskompetanse i tverrfaglege team.
Emnet skal utvikle forståing for utfordringer i tverrfagleg krisepsykologisk teamarbeid. Til dømes i planlegging, gjennomføring av tidleg intervensjon, organisering og leggje til rette for psykososiale tiltak for kriseramma og innsatspersonell. Studentane skal kunne vurdere og optimalisere krisepsykologiske tiltak retta mot einskildpersonar, grupper og/ eller lokalsamfunn.
Innhald:
Studiet tek opp tema som:
- samarbeid mellom ulike faggrupper både innanfor same organisasjon/ kommune/ institusjon og på tvers av organisasjonar/ kommunar
-avklaring av roller, oppgåver og mandat
-utfordringar med samarbeid før, under og etter kritiske situasjonar
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte:
Kunnskap
Studenten
- Skal ha kjennskap til sentrale omgrep og føresetnader for eit godt teamarbeid knytt til det krisepsykologiske feltet
- Skal gjere reie for føresetnadar for eit godt teamarbeid
- Ha innsikt i korleis eigne og andre sine handlingsmønster og måtar å opptre på kan påverke eit samarbeid i positiv og negativ retning
- Ha innsikt i spesielle utfordringar knytt til esamarbeid under og i etterkant av kriser, katastrofar og ulukker
Ferdigheiter
Studenten
- Skal kunne utarbeide, definere og nytte metodar for å løyse problemstillingar ved kriser, katastrofar og ulukker
- Skal med utgangspunkt i krise og katastrofepsykologisk kunnskap, kunne samarbeide om å planleggje og gjennomføre tiltak for ulike grupper av kriseramma
- Skal kunne nytte sin personlege fagkompetanse i samarbeid med andre
- Skal kunne vurdere korleis ein akutt krisesituasjon kan påverke samarbeidsrelasjonar
- Skal kunne reflektere over eit samarbeid og evaluere dette
Generell kompetanse
Studenten
- Skal ha innsikt i korleis eigne handlingsmønster kan påverke teamarbeid
- Skal kunne etablere eit velfungerande tverrfagleg team i ein krisesituasjon
- Skal ha kunnskap om gruppeprosessar og føresetnadar for godt teamarbeid
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Primært arbeid i tverrfaglege grupper kor studentane skal utarbeide og løyse ei problemstilling knytt til det krispsykologiske feltet. Studentane skal saman med medstudentar løyse ein vald problemstilling. Problemstillinga skal studentane utarbeide sjølv.
I starten av faget vil det bli gjeve relevante ressursforelesingar om aktuelle tema knytt til problemstillinga studentane skal løyse.
Læringsmetoden er primært erfaringsbasert
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:
- Prosessrapport som skildrar og diskuterer samarbeidet i gruppa (tel 50 % av karakteren i emnet)
- Munnleg gruppeeksamen kor studentane legg fram problemstilling, kva metodar som er nytta for å løyse problemstillinga og resultatet (tel 50 % av karakteren i emnet)