Beredskap for helsekriser: ei multidisiplinær tilnærming
Ph.d.-kurs
- Studiepoeng
- 4
- Undervisningssemester
- Haust, Vår
- Emnekode
- SDG928
- Talet på semester
- 1
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Kursinnhald
Læringsutbyte
Etter fullført kurs kan studenten:
Kunnskap:
Studenten kan:
- forstå kompleksiteten og usikkerheten i utvikling av bevis rundt helsekriser slik som COVID-19 pandemien
- forstår behovet for ulike disiplinar, metodar, prosessar og interessentar i forskings- og utdanningsprosjekt relatert til helsekriser.
- kan bidra til utviklinga av ny tverrfagleg kunnskap, nye teoriar, metodar, tolkingar og former for dokumentasjon på feltet.
Ferdigheiter:
Studenten:
- Kan formulere komplekse problem, forskingsspørsmål og vitskapleg og/eller kunstnarleg utviklande arbeid ved å ta i bruk ulike perspektiv
- kan vere del av forsking og utdanning, og/eller kunstnarisk forsking av høg internasjonal standard
- kan handtere komplekse akademiske spørsmål og utfordre allereie etablert kunnskap og praksis i feltet
Generell kompetanse:
Studenten:
- Kan identifisere nye relevante etiske problemstillingar og utarbeide forskingsarbeid med høg vitskapleg integritet
- Kan argumentere for komplekse tverrfaglege oppgåver og prosjekt
- kan oppdage behovet for, sette i gong og utøve innovasjon innan feltet
Undervisingsperiode
Studiepoeng
Undervisingsspråk
Tilrådde forkunnskapar
Gode engelskkunnskapar, både skriftleg og munnleg
Obligatoriske arbeidskrav
- 80% oppmøteplikt på praktiske sesjonar som gruppearbeid
- godkjent gruppearbeid, inkludert presentasjon
- elektronisk kursevaluering
- godkjent essay
Vurderingsform
Presentasjon i grupper (godkjent)
Essay (3000 ord), karakter bestått/ikkje bestått
Fagleg overlapp
Utfyllande kursomtale
- Undervisning, inkludert Case-basert læring (CBL) og Team-basert læring (TBL), fulle dagar i ei veke.
- Gruppearbeid basert på tidlegare definerte øvingar kvar ettermiddag, og arbeid med individuelle oppgåver
Fagleg ansvar
Professor Esperanza Diaz