Forskning
Om
Øystein Olav Skaar er fyrsteamanuensis i pedagogisk psykologi og arbeider ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk, Universitetet i Innlandet. Skaar har ein doktorgrad i psykologi frå Universitetet i Oslo (2019) og ein master i pedagogikk frå Universitetet i Bergen (2013).
Interesser
- Metodologi og forskingsdesign
- Open og transparent forsking
- R og Python
- Bayesiansk statistikk (har utvikla R-pakken: bfw: Bayesian Framework for Computational Modeling)
- Kombinasjonsforsking (mixed research)
- (Digital) danning og digital kompetanse
- Motivasjon, meistringstru og kreativitet (Aha-opplevingar)
- Sosial rolleteori
Forsking
Skaar er leiar for forskargruppa Kvalitet i høgare utdanning ved Høgskulen i Innlandet, og er tilsett i bistilling som forskar for Digitale læringsfellesskap og som redaksjonssekretær i Nordic Journal of Digital Literacy, ved Universitetet i Bergen.
Utdanning og virke
2020 – d.d.: Fyrsteamanuensis i pedagogisk psykologi ved Universitetet i Innlandet
2020 – d.d.: Forskar ved Universitetet i Bergen
2019 – 2020: Høgskulelektor i pedagogisk psykologi ved Universitetet i Innlandet
2014 – 2019: Stipendiat i psykologi ved Universitetet i Oslo
- Tittel på avhandling: Moments of Brilliance: Understanding the Aha-experience through Bayesian Statistics
2013 – 2014: Vitskapeleg assistent ved Universitetet i Bergen
2013 – 2014: Universitetslektor, Praktisk-pedagogisk utdanning, Universitetet i Bergen
2011 – 2013: Master i pedagogikk frå Universitetet i Bergen
- Tittel på avhandling: The Multimedia Expanse
2010 – 2012: Pedagogisk leiar ved Bergen kommune
2007 – 2010: Bachelor i førskulelærar, Høgskulen i Bergen
Publikasjoner
Vitenskapelig foredrag
- Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Skaar, Øystein Olav (2024). Artificial intelligence in higher education (symposium). (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav; Nilsen, Gaute Rydland (2022). The Black Void: Students’ perceived learning outcome from remote teaching . (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Skaar, Øystein Olav (2020). Peer review. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav; Reber, Rolf (2017). Gender differences in Aha-Experiences. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav (2015). Aha-experiences and interest in mathematics education. (ekstern lenke)
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
- Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen; Røkenes, Fredrik Mørk et al. (2024). Doctoral Supervision in Challenging Times – some Experiences from the Pandemic (Part II). (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2023). Digital kompetanse, vaksinemotstand, KI og pandemisk risikopersepsjon. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav (2022). Paradigmekrig – den omstridde kombinasjonsforskinga . (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2020). Schooling, educational technology and teachers’ everyday practice in Norway . (ekstern lenke)
Vitenskapelig artikkel
- Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Skaar, Øystein Olav et al. (2024). PhD-supervisors experiences during and after the COVID-19 pandemic: a case study. (ekstern lenke)
- Øen, Kristian; Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2024). Development of inclusive practice – the art of balancing emotional support and constructive feedback. (ekstern lenke)
- Øen, Kristian; Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2023). Inclusion in the heat of the moment: Balancing participation and mastery. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav; Reber, Rolf (2022). Alone or together: The role of gender and social context prior to Aha-experiences. (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav; Røkenes, Fredrik Mørk et al. (2022). Experiences of WNGER II Ph.D.Fellows During the COVID-19 Pandemic – A Case Study. (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2022). Infodemi og pandemisk risikopersepsjon. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav; Reber, Rolf (2020). Motivation through insight: the phenomenological correlates of insight and spatial ability tasks. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav; Reber, Rolf (2019). The phenomenology of aha-experiences. (ekstern lenke)
- Folgerø, Per Olav; Hodne, Lasse; Johansson, Christer et al. (2016). Effects of facial symmetry and gaze direction on perception of social attributes: A study in experimental art history. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav; Krumsvik, Rune Johan (2015). Multimedia discrepancies - plenary lectures as perceived by students. (ekstern lenke)
Programvare
Poster
Kronikk
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2022). Stipendiaters erfaringer under pandemien. (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav (2021). Koronapandemien - og de beste blant oss. (ekstern lenke)
- Krumsvik, Rune Johan; Skaar, Øystein Olav; Røkenes, Fredrik Mørk (2021). Når fysisk nærvær blir fjernvær. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein Olav (2014). Den misforståtte digitale kompetansen. (ekstern lenke)
- Skaar, Øystein; Krumsvik, Rune Johan (2013). Digital læring i førelesingar. (ekstern lenke)