Proposal development
Masteremne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- INTH330B
- Talet på semester
- 2
- Undervisningsspråk
- Engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Det overordna målet er å hjelpe studentane med å konseptualiserar og utarbeide eit forskingsforslag innan sitt forskingsområde og å gi næring til ei kjensle av nysgjerrigheit og aktiv deltaking i forsking.
Ei veke er nytta til innleiande førelesingar som dekker alle kapittel for eit komplett forskingsforslag. Det er interaktiv undervisning kor kvar student presenterer den foreløpige forskingsprotokollen sin for medstudentar og undervisar, og skal diskutere/gje fagfellevurdering for desse forslaga i grupper. Studentane lærer å bruke forskingsmetodane som vert undervist i forskingsverktøykurset (INTH315) til praktiske døme og å finpusse sine individuelle forskingsforslag. Denne veka blir etterfølgt av 3 heildagsseminar i løpet av vårsemesteret kor studentane får fagfellevurdering av forslaga sine før endeleg innsending.
Kurset sin hovuddel er sjølve arbeidet studentane utfører på forslaga sine etter denne introduksjonsveka. Regelmessige diskusjonar med rettleiar(ar) er eit viktig element i prosessen.
Læringsutbyte
Etter fullført emne skal studenten ha følgjande læringsutbytte definert når det gjeld kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten kan:
- Gje grunnar for valet av forskingsmetodar
- forklare krava og prosessen for etisk godkjenning
Ferdigheiter
Studenten kan:
- finne relevant litteratur og skrive ei melding som gjev grunn for studien
- tydeleg formulere forskingsspørsmål(a), breie mål og spesifikke mål
- vel dei relevante datainnsamlingsverktøya/laboratoriemetodane
- vel rette statistiske metodar i dataanalyse
- formulere forventa resultat
- lage eit forskingsbudsjett
Generell kompetanse
Studenten er i stand til å:
- uavhengig konseptualisere og utarbeide eit godt og omfattande forskingsforslag innanfor den avgrensa tidsramma og ressursane
- kommunisere forskingsplanen profesjonelt
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Den organiserte undervisninga inkluderer ei full veke om hausten og 3 einskilde dagar om våren. Det resterande kravet i emnet omhandlar arbeidet studentane legg i prosjektplanen.
Hovudvekta er på arbeid, både individuelt og i grupper, kvarandrevurdering og diskusjonar i plenum med undervisarar. 80% av undervisninga er studentaktiv kor studentane er forventa å presentere utkast til prosjektet for medstudentar, der prosjektet blir diskutert og studenten får tilbakemelding. Den organiserte undervisningsveka om hausten er følgt av veiledning gjennom utviklinga av prosjektplanen. Studentane gjev kvarandrevurdering på kvarandre sine prosjekt. Prosjekta blir også vurdert av veiledar før innlevering.
Forventa studentarbeid totalt: 125 timar
Dette er fordelt på:
Undervisningstimar (førelesing og seminar): 42 timar
Individuelt arbeid: 83 timar
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
Emneevaluering
Programansvarleg
Emneansvarleg
Professor Tehmina Mustafa (Temina.Mustafa@uib.no)
Professor Karine Marie Moland (Karen.Moland@uib.no)