Innføring i pedagogikk

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhald

Emnet har som målsetting å forberede studentane til vidare studiar i pedagogikk. Studentane skal tileigne seg kunnskap om kjenneteikn ved og omfanget av fagområda pedagogikk. Emnet skal også sette studentane i stand til å sjå kva historisk og politisk kontekst faget pedagogikk fungerer i.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar:

Studenten...

  • har kjennskap til grunnleggande pedagogiske omgrep og problemstillingar
  • har kjennskap til tradisjonar og historiske linjer innan skule og utdanning
  • har kjennskap til betydinga av sosiale og kulturelle faktorar for pedagogiske praksisar

Ferdigheiter:

Studenten...

  • kan reflektere over kva som kjenneteiknar pedagogikk som fagområde
  • kan identifisere sentrale pedagogiske problemstillingar i emnelitteraturen

Generell kompetanse:

Studenten...

  • kan lese og analysere ein akademisk tekst og gjengi tekstane i sitt hovudinnhald

Fulltid/deltid

Fulltid

Studiepoeng, omfang

Emnet har eit omfang på 15 studiepoeng.

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Undervisningssemester

Haust

Undervisningsstad

Universitetet i Bergen
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Studiepoengsreduksjon
Ingen
Krav til studierett
Emnet er ope for alle som er tatt opp på årsstudiet og bachelorprogrammet i pedagogikk.
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisinga vil kombinere førelesingar og seminar. Det er forventa at studentane les anbefalt litteratur og deltek i undervisinga.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Ingen
Vurderingsformer
Heimeeksamen over 8 dagar, ca. 2500 ord.
Karakterskala
A-F
Vurderingssemester
Haust og vår
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 1. juli.
Emneevaluering
Emnet vert evaluert i tråd med Det psykologiske fakultet sine rutinar for deltakande evaluering og UiB sitt kvalitetssikringssystem.
Hjelpemiddel til eksamen
Alle hjelpemidler.
Programansvarleg
Institutt for pedagogikk
Emneansvarleg
Institutt for pedagogikk
Administrativt ansvarleg
Det psykologiske fakultet