Innføring i miljøetikk
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- FIL106
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk eller engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Kunnskap:
Etter fullført emne skal studenten ha
- kjennskap til omgrep og distinksjoner i filosofien som har relevans for miljøspørsmål
- en forståelse av sammenhengen mellom filosofiske innsikter og andre miljørelevante fagdisipliner
Dugleik:
Etter fullført emne skal studenten kunne
- analysere og identifisere underliggende filosofiske omgrep om moral, politikk og vitenskap i miljøspørsmål, slik disse fremkommer i debatter, dokumenter og andre typer tekster.
Kompetanse:
Etter fullført emne skal studenten ha kompetanse til
- ta stilling til hvilke etiske dilemma miljøproblemene reiser og være i stand i å anvende normative teorier fra moralfilosofien på problemene.
I kombinasjon med andre emne og fag kan det inngå i ei utdanning som kvalifiserer for undervisning i filosofi i ungdomsskule eller videregåande skole. Emnet kan og være eigna som støtte til fordjuping i grunnlagsspørsmål i samband med studiet av andre fag.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
4 timar skuleeksamen med spørsmål henta frå ulike deler av pensum. Ingen hjelpemiddel er tillatne på eksamen. (Studentar utan engelsk eller norsk som morsmål kan vende seg til instituttet for informasjon om bruk av ordbøker).
Eksamen blir arrangert på slutten av det semesteret det blir gitt undervisning i emnet. I semesteret etter blir det arrangert midtsemestereksamen.
Vurdering i eit semester utan undervisning følger pensumet førre semester emnet hadde undervisning.