Praksisemne i geografi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- GEO260
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål: Praksisopphaldet skal bidra til å sjå den faglege kompetanse geografi gjev i forhold til aktuelle samfunnsaktørar og arbeidsgjevarar. Praksisopphaldet skal bidra til å la studenten tileigne seg profesjonsroller. Gjennom observasjon, samhandling, rettleiing og praktisk utøving skal studentane få høve til verte meir medvitne på eiga yrkesrolle og fagleg kompetanse.
Innhald: Gjennom praksisopphaldet arbeider studenten saman med dei tilsette på arbeidsplassens og tek del i tilnærma dei same arbeidsplasstilhøva og dei same produksjonsprosessane som dei. Dette skjer ved at studenten startar som observatør for etterkvart å ta ei meir deltakande rolle. Det er ein føresetnad at studenten får høve til å delta i arbeidsoppgåver som er relevante I forhold til deira faglege kompetanse og i forhold til verksemnda sine behov. Ved semesterstart vert det halde oppstartseminar med fokus på å førebu studentane på praksis. Studentane får rettleiing både frå verksemda og frå Institutt for geografi. Studentane skal i ein praksisrapport drøfte arbeidsoppgåver og praksisbedrift, eigen kompetanse i forhold til praksisen og reflektere over praksissemesteret, samt presentere utgreiings- eller prosjektarbeid som er gjort for bedrifta.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Ferdigheiter
- Nytte fagkunnskapane studiet i geografi gjev i ein reell arbeidssituasjon.
- Kombinere teori med erfaringsbasert læring og reflektere over forholdet mellom teori og praksis.
- Danne eit bilete av korleis bedrifter/verksemder organiserer arbeidet, og relatere spørsmål knytt til geografi til reelle og aktuelle situasjonar i arbeidslivet.
- Reflektere meir medvitsfullt over eigen kompetanse, profesjonsrolle og drøfte bruk av fagleg kompetanse i praksis.
- Kritisk vurdere eige praksisopphald.
Generell kompetanse
- Skrive faglege forankra tekstar basert på behovet til arbeidsgjevar.
- Kommentere og gi tilbakemelding på skriftleg arbeid.
- Tileigne seg profesjonsrolle.
- Planlegge og gjennomføre ein munnleg presentasjon av eit større prosjekt- eller utgreiingsarbeid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Emnet er for studentar på bachelorprogram i geografi.
Søknadsprosess:
- April: Utlysing
- Mai: Søknadsfrist
- Juni: Tildeling av plassar
Emnet har avgrensa tal på plassar. Studentar får plass etter særskilt søknad. Karakterkrav er minimum C i snitt. Rangering etter karaktersnitt og søknad.
Arbeids- og undervisningsformer
Introduksjonsseminar: 2-4 timar
Arbeid på arbeidsplass: 1-2 dagar pr. veke, totalt ca 25 dagar
Rapportskriving
Rettleiing frå arbeidsplass og Institutt for geografi
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Delta på oppstartsseminaret og sluttseminar.
Levere ein rapport undervegs som blir publisert på nettsidene til Institutt for geografi.
Munnleg presentasjon av utkast til praksisrapport på sluttseminar.
Vurderingsformer
Praksisrapport (4-6 sider).
Eksamenssvaret kan leverast på norsk, svensk, dansk eller engelsk.
Karakterskala
Vurderingssemester
Vurdering vert tilbydd i undervisningssemesteret.
Studentar med gyldig fråvær slik det er definert i UiB-forskrifta § 5-5 kan søke om utsett innleveringsfrist til studieveileder.geog@uib.no. Søknaden må sendast før fristen for å levere er gått ut.