Innføring i etikk
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- FIL128
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk eller engelsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Etter fullført emne skal studenten ha
- oversyn over dei viktigaste retningane innanfor moderne etikk (konsekvensialisme, deontologi og dydsetikk).
- innsikt i ulike etiske grunnlagsteoriar.
- innsikt i korleis etikk kan vere relevant for å ta stilling til viktige moralske og politiske spørsmål.
Dugleik:
Etter fullført emne skal studenten kunne
- identifisere sterke og svake sider ved ulike etiske teoriar.
- bli i stand til å diskutere etikk på et høyre nivå.
Kompetanse:
Etter fullført emne skal studenten ha kompetanse til
- å lese etisk faglitteratur på eit relativt høgt fagleg nivå.
- ha økt bevissthet om etiske utfordringar i eiget yrke eller profesjon
- vidare studiar i etikk og praktisk filosofi, til dømes på masternivå.
I kombinasjon med andre emne og fag kan det inngå i ei utdanning som kvalifiserer for undervisning i filosofi i ungdomsskule eller videregåande skule. Emnet kan også vere eigna som støtte til fordjuping i grunnlagsspørsmål i samband med studiet av andre fag.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Studentane skal ha ei heimeeksamen på fire dagar. Eksamenssvaret skal vere på mellom 3000 og 5000 ord (ikkje medrekna innhaldsliste, litteraturliste etc). Eksamenssvaret skal leverast digitalt.
Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før ein kan gå opp til eksamen i emnet.
Karakterskala
Vurderingssemester
Haust/Vår
Eksamen blir arrangert kvart semester.
Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før ein kan gå opp til eksamen i emnet.