Innføring og praktisk gjennomføring av Teambasert Læring
Masteremne
- Studiepoeng
- 2
- Undervisningssemester
- Haust, Vår
- Emnekode
- MEDTBL601
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Det er ei målsetjing å auke bruken av Team Basert Læring (TBL) ved Det Medisinske Fakultetet. Det er derfor behov for å formidle ei god innføring og gje opplæring i bruken av TBL til undervisarar.
Dette er eit todelt kurs som består av ein e-læringsdel og ein praktisk del
E-læringsdelen inneheld
- teoretisk informasjon om TBL
- oppskrift på korleis TBL kan gjennomførast i praksis
Den praktiske delen inneheld
- Observasjon av TBL undervisning som del av timeplanlagt undervisning etter nærare avtale med den som held denne undervisninga
- Planlegge eigen TBL sesjon og få tilbakemelding på planen frå kollega
- Gjennomføre TBL sesjonen som timeplanlagt undervisning på eit emne med observasjon frå ein kollega som har erfaring med TBL
- Evaluering av gjennomføringa
Læringsutbyte
Kunnskap
Kandidaten har avansert kunnskap om team basert læring
Kandidaten kan analysere korleis teambasert læring bidreg til å auke studentenes kompetanse
Kandidaten kan sette team basert læring inn i ei historisk ramme.
Ferdighet
Kandidaten kan planlegge og gjennomføre team basert læring
Generell kompetanse
Kandidaten kan reflektere over si eiga rolle som fasilitator i gjennomføring av teambasert læring
Kandidaten kan identifisere kva for faglige utfordringar studentene har og kommunisere dette effektivt i ei TBL økt
Kandidaten kan motivere studentene til fagleg utvikling
Studiepoeng, omfang
2 studiepoeng
Dette omfatter gjennomgang av e-læringsdelen og lese tilrådd litteratur,
observasjon av TBL undervisning, planlegging og gjennomføring eigen undervisning, og
evaluering og skriving av sluttrapport
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Ein kombinasjon av nettbasert kurs i Mitt UiB, og planlegging og gjennomføring av TBL-undervisning med kollegarettleiing.
Tilgang til nettbasert del: mitt.uib.no/enroll/7J9AGT
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Dokumentert gjennomføring av e-læringsdelen, observasjon av TBL undervisning og kollegarettleia planlegging og gjennomføring av eigen TBL økt.
Kandidaten kan arbeide sjølvstendig med elementa som inngår i mappa og melde seg opp i emnet når ein ser at ein er istand til å oppfylle arbeidskrava for innlevering innan hhv 1 november for haustsemesteret eller 1. mai for vår semesteret.
Vurderingsformer
Mappevurdering: bestått - ikkje bestått
Mappa inneheld:
1.Godkjent e-læringsdel i Mitt UiB.
2. Godkjent observasjon av en eksisterende TBL økt.
3. Godkjent plan og gjennomføring av en TBL sesjon med kollegaveiledning
4. Godkjent sluttrapport. Kursdeltakaren oppsummerer og reflekterer over observasjon av TBL med kollega, tilbakemeldinger deltakaren sjølv fekk på si plan og gjennomføring. Rapporten konkluderar med ei eigenevaluering som skildrer planar for justeringar ein vil gjere på bakgrunn av tilbakemeldingane og eigen erfaring. Rapporten vert levert i e-læringsdelen i Mitt UiB.
Karakterskala
Vurderingssemester
Vår og Haust
Frist for innlevering av mappa er 1 november i haustsemesteret og 1 mai i vårsemesteret.
Litteraturliste
All informasjon og litteratur er tilgjengeleg i e-læringsdelen "MEDTBL" i Mitt UiB
mellom anna
Dean Parmelee, Larry K. Michaelsen, Sandy Cook & Patricia D. Hudes (2012)Team-based learning: A practical guide: AMEE Guide No. 65, Medical Teacher, 34:5, e275-e287,DOI: 10.3109/0142159X.2012.651179
og
Ruth E. Levine ¿ Patricia D. Hudes: How-to Guide for Team-Based Learning, Springer Previously self-published by IAMSE; under ISBN 978-1-4675-6665-0. IAMSE ManualsISBN 978-3-030-62922-9 ISBN 978-3-030-62923-6 (eBook) doi.org/10.1007/978-3-030-62923-6