Innføring i miljøhumaniora
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- AHKR203
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Engelsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Målet for emnet er å gje studenten ei innføring i sentrale tema, teoriar, metodar (inkludert feltarbeid), og diskusjonar innan miljøhumaniora.
Gjennom tverrfaglege tilnærmingar gjev emnet ei grunnleggande forståing av framvoksteren og utviklinga av, så vel som måla med, miljøhumaniora. Emnet gjev også ei innføring i korleis ulike perspektiv på og tilnærmingar til miljøet kan verte brukte til å undersøke og formulere komplekse økologiske relasjonar mellom menneskelege, ikkje-menneskelege, politikk, forteljingar, kreativitet, teknologiar og miljøet. Dette bidreg til å handtere miljøspørsmål knytt til kriser, rettferd, representasjon og meining.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap:
- Har god kunnskap om grunnlaget for, utviklinga av og måla med miljøhumaniora
- Ha god kunnskap om, og argumentera for, humaniora og rolla innan samfunnsvitskapane i å forstå og ta opp miljøtema og problemstillingar.
- Forstå, artikulera og vurdera ulike perspektiv på og tilnærmingar til miljøet for å diskutera og ta opp ei rekkje miljøspørsmål.
Ferdigheiter:
- Bruke eigne kunnskapar, i kombinasjon med fag i eiga spesialisering og andre perspektiv, til å bidra til diskusjonar knytt til klima og miljø
- Effektivt gjennomføra tverrfagleg forsking i forhold til ei rekkje miljøtema og problemstillingar.
- God evne til å utføra grunnleggjande feltarbeid, ta grundige notat i feltet og i undervisning for å komponera kritiske, kreative og refleksive tekstar.
Generell kompetanse :
- Utvikle og styrke kritisk tenking.
- Diskutere faglege problemstillingar og formulere eigne perspektiv.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Emnet har eit eige opptak, og har plass til inntil 20 studentar.
Ein søkjer gjennom eit digitalt skjema frå AHKRs nettside her: skjemaker.app.uib.no/view.php?id=18223862
Søknaden skal mellom anna innehalda ein motivasjonstekst (inntil 400 ord) som saman med karakterar og studieprogresjon vil verte vurdert i opptaksprosessen.
Søknadsfrist
10. januar
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Obligatorisk frammøte på alle seminar, ekskursjonar og feltarbeid, og innlevering av obligatorisk feltarbeidsoppgåve.
Feltarbeidsoppgåva (inntil 500 ord) er ei samling av notat og ei kort oppsummering av ei kort feltarbeidsoppgåve. Det blir vurdert som bestått/ikkje bestått, med tilbakemelding til studentane for å hjelpa dei med å fullføra mappa. Dette vil deretter bli revidert og utvida til å vera ein del av mappa.
Vurderingsformer
Mappe (inntil 3000 ord).
Mappa vil omfatta refleksive notat av seminara og feltarbeid for kurset, og dessutan ein revidert versjon av praksisoppgåva. Studentane vil òg skriva eit samandrag av mappa for å kopla saman alle oppføringane. Det blir difor totalt 7 delar.
Eksamenssvaret kan leverast på norsk eller engelsk. Rettleiing for å fullføra mappa vil bli gitt.
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
1200 sider.
Litteraturlista vil vere klar innan 01.12 for vårsemesteret.