Digitalisering i Helse: Digitaliseringsprosjekt og implementering
Masteremne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- DIGHEL633
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Studentane skal ved avslutta emne ha følgande læringsutbytte:
Kunnskapar om:
- Inngåande kunnskap om prosjektmetodikk og prosjektteori med vekt på behovskartlegging, planlegging, gjennomføring og gevinstrealisering
- kan anvende kunnskap om ulike roller og styringsstruktur i digitaliseringsprosjekt
- kan anvende kunnskap om metodar for systematisk brukarinvolvering
- Inngåande kunnskap om risikovurderingar i prosjekt
- reglar og moglegheiter i anskaffingsprosessar
- anvende kunnskap om implementeringsteorier, implementeringsstrategier og overgang frå prosjekt til drift
Ferdigheiter til å:
- Anvende prosjektmetodikk for planlegge, gjennomføre og evaluere eit digitaliseringsprosjekt
- Identifisere og adressere hemmarar og fremmarar i eit implementeringsprosjekt
Generell kompetanse til å:
- Anvende sine kunnskapar om og ferdigheiter i digitaliseringsprosjekt
- Anvende sine kunnskapar om og ferdigheiter i å adresse hemmarar og fremmarar i¿ implementeringsprosjekt.
- Kan delta og gå inn i ulike fasar i digitaliseringsprosjekt i helsesektoren
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Målgruppa for utdanningstilbodet er helsepersonell, leiarar, superbrukarar, systemansvarlege, sikkerheitsansvarlege, prosjektmedarbeidarar og gründerar i både offentleg og privat sektor. Tilbodet skal vere relevant for leiarar og medarbeidarar med eit bredt spekter av fagområdet og yrkesfunksjonar i primærhelsetenesta, spesialisthelsetenesta og private helsetenestetilbydarar, som alle er involvert i og berørt av den gjennomgripande digitaliseringa som skjer i helsesektoren.
Gjennomført og bestått emnet DIGHEL630
Arbeids- og undervisningsformer
Læring vil foregå via ein kombinasjon av undervisning, case diskusjonar og bruk av oppgåver der studentane bruker sin profesjonelle bakgrunn i arbeidet med ulike tema.
Undervisinga kombinerer forelesingar og oppgåveløysing i mindre grupper, og studentane sine erfaringar blir brukt aktivt som ein ressurs i undervisinga. Det blir brukt arbeids- og undervisningsformer som legg til rette for studentaktivitet, med vekt på at studentane sjølv bruker eigne behov dei ønsker å gjennomføre som eit prosjekt. Studentane jobbar på eiga hand og i mindre grupper med nettbaserte læringsaktivitetar, som inkluderer arbeid knytt til å sjå undervisingsvideoar, lese litteratur, løyse oppgåver og reflektere rundt relevante problemstillingar henta frå eigen organisasjon eller jobbrolle.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Studentane skal, gjennomføre og levere caseoppgaver, gi kvarandrevurdering og gjennomføre quiz.
Obligatoriske krav blir vurdert til "godkjent / ikkje godkjent".
Vurderingsformer
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
Emneevaluering
Programansvarleg
Emneansvarleg
Administrativt ansvarleg
Det medisinske fakultet v/Institutt for global helse og samfunnsmedisin har det administrative ansvaret for
Kontakt: studie@igs.uib.no