Testing og vurdering av språkferdigheiter
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- NORAN609
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk. Dansk og svensk kan òg verte brukte.
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbyte:
Kunnskap:
Studenten
· har kunnskapar om prinsipp for testing og vurdering av andrespråks- og framandspråksferdigheit, og innsikt i dei teoretiske premissane som ligg under desse prinsippa
· har innsikt i moderne språkvurderingsmetodar
· ha innsikt i etiske problemstillingar knytte til språktesting.
Dugleik:
Studenten
· kan gjennomføre praktisk vurdering av språkferdigheit hos språkinnlærarar
· kan reflektere over kva slags prinsipp som bør gjelde for testing og vurdering av andrespråks- eller framandspråkferdigheiter
· kan kritisk evaluere eksisterande vurderingssystem og -praksisar
· kan ta del i fagleg arbeid i tilknyting til språktesting og språkvurdering.
Generell kompetanse:
Studenten
· har ein teoretisk og praktisk kunnskapsbasis om testing og vurdering av språkferdigheiter hos fleirspråklege individ
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Digital skriftleg eksamen heimanfrå på fire timar.
Eksamensoppgåva vil bli gitt på norsk. Eksamenssvaret skal skrivast på norsk, og studenten vel målform sjølv.
Ved fastsetjinga av karakter vert det lagt vekt på både fagleg kunnskap, sjølvstendig og kritisk vurdering, evne til problemløysing og språkføring.
Det vert arrangert eksamen tidleg i det undervisningsfrie semesteret for kandidatar som har gyldige godkjente obligatoriske arbeidskrav i emnet.