Forskning
Politisk deltaking, politisk danning og sosialisering.
Samfunnsfagsdidaktikk, samfunnsfaget i skulen
Organisasjon og leiing i skule og barnehage.
Publikasjoner
Vitenskapelig foredrag
- Børhaug, Kjetil; Kvilhaugsvik, Hanne; Strehmel, Petra et al. (2025). THE CAPACITY OF INTEREST ORGANIZATIONS REPRESENTING NON-GOVERNMENTAL SERVICE PROVIDERS IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CARE (ECEC) – BETWEEN AGENCY AND CAPTURE. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2025). Barnehagelærarrollen - frå oversett til overlessa.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2024). Demokrati for barn og elevar – demokrati for lærarar og barnehagelærarar. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2024). Demokratioppseding når demokratiet er under press . (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Borgebund, Harald (2024). Teaching social studies after Ukraine. Social studies didactics and international conflicts. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Kvilhaugsvik, Hanne; Strehmel, Petra et al. (2024). The political influence of non-governmental ECEC service providers in Finland, Germany and Norway. (ekstern lenke)
- Borgebund, Harald; Børhaug, Kjetil; Hestnes, Torstein (2024). Political Education and Democratic Backsliding from a Political Science Perspective. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Kvilhaugsvik, Hanne; Lotsberg, Dag Øyvind (2024). Betingelser for samordning. Samordning mellom skole og barnehage.. (ekstern lenke)
- Borge, Julie Ane Ødegaard; Børhaug, Kjetil (2023). Interesseorganisasjoners interesse for samfunnsfaget: Hvordan har norske interesseorganisasjoner prøvd å påvirke mål og innhold i samfunnsfaget i grunnskolen og videregående skole? . (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2022). Private idealists in citizenship education. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Demokratiforståing og deltaking. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Implementering av rammeplan for barnehagen. Kommunen som styresmakt - og litt om eigarane i implementeringsprosessen.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2020). Utfordringar for barnehagelærarutdanninga. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). The kindergarten teaching role - developments and challenges in Norway. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Barnehagelærarrolla og BLU. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Norwegian Early Childhood Teachers and Competing Notions of Professionalism. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Progresjon i samfunnsfaget. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Kampen om plassen. Legitimering og delegitimering i barnehagesektoren.. (ekstern lenke)
- Bakken, Yvonne; Horrigmo, Kirsten Johansen; Børhaug, Kjetil (2018). Sted - hverdagslivets konkrete verden som pensum. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Kampen om profesjonaliteten. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Engasjementsfaget. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Ny barnehagelærarrolle - ny styrarrolle. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Barnehagelærarrolla som profesjonsrolle. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Ulike eigarar -ulike barnehageleiarar?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Ei endra medborgaroppseding?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Governing a semi-privatized ECEC sector. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Demokratisyn og utdanning til demokrati. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Meininga med samfunnsfag - sett frå elevane sitt perspektiv. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Kommunal styring og private barnehagar. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Eigartilnærmingar til barnehagen som læringsarena.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Borgund, Solveig Marie (2016). Barnehagelærarane som profesjon - frå grasrotautonomi til inkorporering i profesjonsbyråkrati? . (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Barnehageeigarar og barns læring i barnehagen. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Social studies as a way to reduce drop out. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Medborgarskap for flyktningar. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Conditions for Professional jurisdiction in the Norwegian ECEC sector.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Rammer for profesjonalitet i barnehagen. (ekstern lenke)
- Sekkingstad, Dorthea; Børhaug, Kjetil (2015). Motiverte assistentar?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Watching, assessing, participating. Globalising political education.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). En politisert samfunnskunnskap? Konsekvenser og begrensninger.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Oversett eller oversatt?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Transnational issues on the political agenda?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Orientering om prosjektet "Ledelse for læring". (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Sex, Celebrities and First Time Voting, Norwegian Mass Media Mobilizing First Time Voters. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Endra rammer for barnehageleiing. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Mål og meining med samfunnsfaget. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Endra rammer for barnehageleiing. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Changing Professional Responsibility in Norwegian Early Childhood Education and Care?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Eigarskap og leiing i norske barnehagar. (ekstern lenke)
- Lotsberg, Dag Øyvind; Børhaug, Kjetil (2014). Conditions for organisational development in Early Childhood Education and Care Institutions. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Changing professional responsibility in Norwegian ECEC?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2014). Autoritetsgrunnlaget for ledelse. Variasjoner og virkninger. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Kritisk tenking og kjeldekritikk i samfunnsfag. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Policy Consequences of Non-Governmental Service Provision in the ECEC Sector. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Policy Consequences of non-governmental service provision in the ECEC sector. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Polocy Consequences of Non-Governmental Service Provision in the ECEC Sector. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). What kind of citizens?A critical analysis of the participatory arrangements for children and adolescents in Norwegian schools, pre-schools and local governments. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Teaching Organization Theory. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Styring og utvikling i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2013). Autoritetsgrunnlaget for ledelse. Variasjoner og virkninger. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). STYRARUTFRODRINGAR UTANFOR BARNEHAGEN. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2012). In the wake of the terrorist attacks: teaching social and political values in Norway after July 22. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2012). Samfunnsfaget i skulen i møte med globaliseringa. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2012). De pedagogiske lederne - ledere eller iverksettere ?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2011). Konkurranse og alternativer i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Politisk danning i norsk skule. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Eigar og styrar - trendar og spørsmål. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Masseprodusert barndom? Organisering og leiing i små og store barnehagar. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Vilkår for profesjonalitet. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Kritisk blikk på oppseding til demokrati i norsk skule. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Foredrag:Politisk danning i norsk skule Foredrar:Medverknad for born i statsvitskapleg perspektiv. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2010). Konkurranse og organisering i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Lotsberg, Dag Øyvind; Børhaug, Kjetil (2010). Konkurranse og alternativer i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Organisasjon og leiing i barnehagen - endring og kontinuitet. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Barnehageleiing før og no. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Lærebokanalyse i danningsperspektiv. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Foredrag: Politisk danning i norsk skule. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Organisert deltaking for barn. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Searching for a good reason. Conceptions of political motivation in Norwegian civics textbooks. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Sentrale kunnskapstema i norske samfunnsfaglærebøker. (ekstern lenke)
- Ødegaard, Elin Eriksen; Børhaug, Kjetil (2007). Barns medvirkning -ulike perspektiv - ulike praksiser. (ekstern lenke)
- Ødegaard, Elin Eriksen; Børhaug, Kjetil (2007). Barns medvirkning -ulike perspektiv - ulike praksiser. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2007). Oppseding til demokrati. Ein studie av politisk oppseding i norsk skule. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2007). Legitimacy or Political Mobilisation? A Critical Analysis of Norwegian Social Studies Textbooks. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (1996). Dependent Schools. How do Norwegian Local Governments Facilitate School Level Management of External Relations?. (ekstern lenke)
Faglig foredrag
- Børhaug, Kjetil; Neby, Simon (2025). Hvor står klimapolitikken?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2024). Profesjonsmeldingen sett i lys av rapporten "Barnehagelærerrollen i profesjonsperspektiv".. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2024). Kvalitetsbegrepet for barnehagene. Fra "bør" til "skal", rapport med evaluering av implementering av rammeplanen for barnehager. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2024). Leiing i barnehagen og barnehagens eigarskap. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2024). Barnehagen og omverda. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2023). Samfunnsfagdidaktisk forsking – lojal læreplaniverksetting eller læreplankritikk?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Demokrati i fagfornyinga. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Evaluering av implementering av rammeplan for barnehagen. Kommunen som barnehagestyresmakt - og litt om eigarane.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Barnehagelærarrolla som profesjonsrolle -kva for leiing og kva for organisering?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Is globalisation undermining social studies as democratic education?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Leiing som vilkår for realisering av rammeplanen. (ekstern lenke)
- Lotsberg, Dag Øyvind; Børhaug, Kjetil (2016). Motivasjon for å søke lederstillinger. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Barnejagens læringsmiljø - organisering og leiing.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Endra rammer for barnehageleiing. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Kva er demokrati og kva trur norske elevar at det er?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Samfunnsfaget som nasjonsbygging. (ekstern lenke)
Lærebok
- Børhaug, Kjetil; Moen, Kari Hoås (2024). Politisk-administrative rammer for barnehageledelse. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2016). Barnehageleiing i praksis. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Aarre, Tone; Christophersen, Jonas (2014). Introduksjon til samfunnskunnskap. Fagstoff og didaktikk. 3 utgåva. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Helgøy, Ingrid; Homme, Anne Dåsvatn et al. (2011). Styring, organisering og ledelse i barnehagen. (ekstern lenke)
- Christophersen, Jonas; Børhaug, Kjetil; Aarre, Tone (2008). Introduksjon til samfunnskunnskap. Fagstoff og didaktikk. 2. utgave. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Fenner, Anne-Brit; Aase, Laila (2005). Fagenes begrunnelser : skolens fag og arbeidsmåter i danningsperspektiv. (ekstern lenke)
- Aarre, Tone; Christophersen, Jonas; Børhaug, Kjetil (2003). Introduksjon til samfunnskunnskap. Fagstoff og didaktikk. (ekstern lenke)
Vitenskapelig artikkel
- Borgebund, Harald; Børhaug, Kjetil (2024). Citizenship education after Ukraine: Global citizenship education in a world of increasing international conflict. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Langø, Mona (2024). Vurdering i samfunnskunnskap: Kunnskaper, ferdigheter eller holdninger?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Neby, Simon (2024). Politisk handlingskompetanse for berekraftig utvikling. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2024). Profil som konkurransestrategi i norsk barnehage. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Helsvig, Kim Gunnar (2023). Kampen om faget - eit forskinsoversyn med vekt på lærarane si rolle. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Dahle, Bjørnar Østerhus (2023). Er demokratiske elevråd mogeleg?. (ekstern lenke)
- Borgebund, Harald; Børhaug, Kjetil (2023). Demokratiopplæring gjennom demokratisk erfaring. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2023). Kommentarer til Samfundsfag i Danmark fra et norsk perspektiv. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Langø, Mona (2020). Engasjementsfaget - Er samfunnskunnskap engasjerende for elevene?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2019). Watching, assessing, participating. Globalising political education in Norwegian upper secondary education.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Innvandrarborgaren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Borgund, Solveig Marie (2018). Student motivation for social studies. Existential exploration or critical engagement.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Oppseding til medborgarskap - mellom globalisering og elevens livsverd. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2017). Ei endra medborgaroppseding?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2015). Autoritetsgrunnlaget for ledelse : en studie av norske barnehagestyrere. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2014). Fra kollegafellesskap til ledelseshierarki? De pedagogiske lederne i barnehagens ledelsesprosess. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2014). Selective critical thinking: A textbook analysis of education for critical thinking in Norwegian social studies. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2012). Institusjonelle betingelser for konkurranse mellom offentlige og private tjenesteytere i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Barnehageorganisasjonen - autonomi eller standardisering?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Justifying Citizen Political Participation in Norwegian Political Education. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Lotsberg, Dag Øyvind (2010). Barnehageledelse i endring. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Medverknad for barn i barnehagen - meir påverknad?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Making sense of political participation. A qualitative study of Norwegian adolescents. (ekstern lenke)
- Bakken, Yvonne; Børhaug, Kjetil (2009). Internasjonal solidaritet i barnehage og på barnetrinnet. (ekstern lenke)
- Bakken, Yvonne; Børhaug, Kjetil (2009). Internasjonal solidaritet i barnehage og på barnetrinnet. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Elevrådet som politisk oppseding. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Educating voters: political education in Norwegian upper-secondary schools. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Politisk oppseding i norsk skule. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2006). Mission Impossible? School Level Student Democracy. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2005). Voter Education. The political education of Norwegian lower secondary schools. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2004). Ein skule for demokratiet. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; van der Ros, Janneke (2003). Femokratar i kommunal og fylkeskommunal forvaltning. (ekstern lenke)
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
- Børhaug, Kjetil; Nordø, Åsta Dyrnes; Rydland, Håvard T. (2023). Barnehagetilsynet i den kommunale oppfølginga av rammeplanen. (ekstern lenke)
- Eide, Helene Marie Kjærgård; Lotsberg, Dag Øyvind; Rydland, Håvard T. et al. (2023). Barnehagenes arbeid med overganger. (ekstern lenke)
- Langø, Mona; Børhaug, Kjetil (2022). Vurderingspraksis i samfunnskunnskap. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Sæle, Christian; Sætre, Per Jarle (2022). Innleiing - kjerneelementa i forskingsperspektiv. (ekstern lenke)
- Horrigmo, Kirsten Johansen; Bakken, Yvonne; Børhaug, Kjetil (2021). Utdanning for sosial bærekraft - Nærmiljø og samfunn. (ekstern lenke)
- Maagerø, Eva; Krumsvik, Rune Johan; Hoem, Toril Frafjord et al. (2019). Grunnleggende ferdigheter. (ekstern lenke)
- Maagerø, Eva; Krumsvik, Rune Johan; Torvanger, Dag et al. (2019). Grunnleggende ferdigheter 5-10. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Norwegian Early Childhood Teachers' Control over Children's Learning.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Governing Children's Learning in Private Early Childhood Centers.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Governing Children's Learning Processes Between Public Responsibility and Private Initiative. A Theoretical Perspective.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Ulike eigarar - ulike læringssyn?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2016). Barnehageeigarar og pedagogisk leiing i barnehagen. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Gotvassli, Kjell-Åge (2016). Styring og ledelse i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Borgund, Solveig Marie (2016). Statleg styring av barnehagesektoren.. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2015). Progresjon. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Hunnes, Odd Ragnar; Samnøy, Åshild (2015). Innleiing. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Democratic Early Childhood Education and Care Management. Te Norwegian Case. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2012). Samfunnskunnskap - eit nasjonalt fag i ei globalisert verd?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Norwegian Politics. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2008). Norway in a Global Context. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2005). Hvorfor samfunnskunnskap?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (1998). Lokalmiljø og politikk. Ein introduksjon. (ekstern lenke)
Nettsider (opplysningsmateriale)
Faglig kapittel
- Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit; Steinnes, Gerd Sylvi et al. (2022). Barnehagelærerens oppgaveforståelse. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit; Steinnes, Gerd Sylvi et al. (2022). Pedagogisk arbeid med barn. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit; Steinnes, Gerd Sylvi et al. (2022). Kunnskapsgrunnlag og profesjonelle vurderinger. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2022). Medborgaroppsedin i samfunnsfag og samfunnskunnskap i demokratiteoretisk perspektiv. (ekstern lenke)
- Munoz, Daniela; Børhaug, Kjetil (2022). Progresjon i samfunnsfaget i grunnskolen. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Nordø, Åsta Dyrnes (2021). Kommunane som barnehagestyresmakt i implementeringa av den nye rammeplanen. . (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Homme, Anne; Olsen, Torjer Andreas et al. (2021). Barnehageeigarane og rammeplanen. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Elevane si deltaking i elevråd og ungdomsråd. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Opplæring for demokrati i ei globalisert verd. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2021). Motivasjon for politisk deltaking som undervisningsutfordring. (ekstern lenke)
- Foss, Vigdis; Børhaug, Kjetil (2014). Barnehageleiing i ein endra politisk kontekst. (ekstern lenke)
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
- Børhaug, Kjetil; Hunnes, Odd Ragnar; Samnøy, Åshild (2022). Nye spadestikk i samfunnsfagdidaktikken. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Hunnes, Odd Ragnar; Samnøy, Åshild (2015). Spadestikk i samfunnsfagdidaktikken. (ekstern lenke)
- Solhaug, Trond; Børhaug, Kjetil; Stugu, Ola Svein et al. (2012). Skolen, nasjonen og medborgaren. (ekstern lenke)
Fagartikkel
Kronikk
Vitenskapelig monografi
- Børhaug, Kjetil (2021). Barnehageeigarar mellom stat, marknad og sivilsamfunn. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Moen, Kari Hoås (2014). Politisk-administrative rammer for barnehageledelse. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Christophersen, Jonas (2012). Autoriserte samfunnsbilder. Kritisk tenkning i samfunnskunnskap. (ekstern lenke)
- Solhaug, Trond; Børhaug, Kjetil (2012). Skolen i demokratiet - demokratiet i skolen. (ekstern lenke)
Rapport
- Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit (2019). Barnehagelærerrollen i dag og i fremtiden. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit; Brennås, Helene Berntsen et al. (2019). Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon). (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit (2018). Barnehagelæreren i et profesjonsperspektiv. Et kunnskapsgrunnlag. (ekstern lenke)
- Kunnskapsdepartementet, Utdanning/Forskning; Børhaug, Kjetil; Bøe, Marit et al. (2018). Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2004). Førskulelærarar og barnehagepolitikk. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil; van der Ros, Janneke (2003). Femokratar i kommunal og fylkeskommunal forvaltning : utprøving av ein forståingsmodell for barrierer og gjennomslag for kvinnesensitiv politikk. (ekstern lenke)
- Christophersen, Jonas; Dolve, Knut; Knutsen, Ketil et al. (2003). Evaluering av samfunnsfag i Reform 97. (ekstern lenke)
- Christophersen, Jonas; Lotsberg, Dag Øyvind; Knutsen, Ketil et al. (2003). Synteserapport fra Evaluering av samfunnsfag i Reform 97. (ekstern lenke)
Populærvitenskapelig artikkel
- Børhaug, Kjetil (2018). Demokrati i den nye læreplanen. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2018). Kor mange forventningar kan barnehagelærarane ta ansvar for?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Barnehageleiarens plass i det barnehagepolitiske feltet. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2012). Konkurranse mellom barnehager. (ekstern lenke)
Doktorgradsavhandling
Populærvitenskapelig foredrag
- Børhaug, Kjetil (2013). Politisk engasjement. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Eigarskap i barnehagesektoren. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2013). Ein demokratisk skule?. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2012). Oppfatningar av demokratiet. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Eigar og styrar - trendar og spørsmål. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2011). Prosessar og påverknad. (ekstern lenke)
- Børhaug, Kjetil (2010). Barnehageledelse i forandring. (ekstern lenke)
Annet produkt
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Poster
Kompendium
- Børhaug, Kjetil; van der Ros, Janneke (2000). Kvinneinntoget i forvaltninga : kva er vilkåra for at det skal få betydning for den offentlege politikken?. (ekstern lenke)
- Lotsberg, Dag Øyvind; Børhaug, Kjetil (1999). Organisasjon og leiing i skule og barnehage 1999-2000. Kompendium til delemne A "Innføring i leiingsteori og organisasjonsanalyse". (ekstern lenke)
Prosjekter
-Styringsutfordringar, organisasjon og leiing i barnehagen. NFR-finansiertprosjekt i eit samarbeid med Rokkansenteret og Høgskulen i Bergen.
-Lærebokanalyse av lærebøker i samfunnsfag i grunnskule og vidaregåande skule. Oppseder ein til kritisk tenking, til politisk deltaking, byggjer lærebøker på eit oppdatert fagleg grunnlag? Kva er politisk danning i lys av globaliseringsprosessar?