Marianne Borchgrevink-Brækhus
Stilling
Ph.d.-kandidat
Tilhørighet
Forskergrupper
Publikasjoner
Vitenskapelig foredrag
- Ytre-Arne, Brita; Meijer, Irene Costera; Borchgrevink-Brækhus, Marianne et al. (2023). Conceptualizing and researching media experience. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2023). Beyond “more time is better”: Understanding experiences of quick news user practices. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne; Moe, Hallvard (2022). Why young people do not pay for news. (ekstern lenke)
Faglig foredrag
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2023). The Burden of Subscribing: How Young People Experience Digital News Subscriptions. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2022). Hvorfor betaler ikke unge voksne for digitale nyheter?. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2022). Hvorfor betaler ikke unge voksne for nyheter? Foreløpige funn. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2022). Hvorfor betaler ikke unge voksne for nyheter? Foreløpige funn. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2021). Hvorfor betaler ikke unge voksne for nyheter? Foreløpige funn. (ekstern lenke)
Vitenskapelig artikkel
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne; Moe, Hallvard (2023). The Burden of Subscribing: How Young People Experience Digital News Subscriptions. (ekstern lenke)
- Borchgrevink-Brækhus, Marianne (2022). «Det er ikke plass til alt på internett»: algoritmestyrte forsider og redaksjonelle vurderinger. (ekstern lenke)