Design som forsking
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- DES311
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Engelsk og norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Dette emnet introduserer studentane til forsking gjennom design og design som forsking. Emnet har som mål å vidareutvikle studentens prosjektarbeid ved å klargjere, utvide eller avgrense sentrale spørsmål i design som forsking. Emnet inkluderer ei innføring i kunstnarleg forsking innan designfeltet samt ulike metodar og kontekstar.
Emnet vil ha moduler med førelesingar, diskusjonar, presentasjonar, verkstader, gruppearbeid og individuelle oppgåver.
Læringsutbyte
Etter gjennomført emne skal studenten ha oppnådd følgende læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap:
- Vil vite om relasjonar mellom praksisar, undersøking og utforsking innan konteksten av designforsking
- Kunnskap om ulike forskingsmetodologiar, metodar og tilnærmingar (designmessige, kunstnarlege og vitskaplege).
Ferdigheiter:
- Vil kunne identifisere og analysere ulike tilnærmingar innan designforsking.
- Vil kunne utvikle og uttrykke designproblemstillingar og spørsmål.
- Vil kunne bruke relevante strategiar og metodologiske tilnærmingar.
Generell kompetanse:
- Vil kunne vurdere og bruke relevante forskingstilnærmingar innan eit designprosjekt.
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
- Førelesingar
- Diskusjonar
- Gruppearbeid
- Presentasjonar
- Verkstader
- Individuelle oppgåver
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Annonserte fellespresentasjoner
Obligatorisk undervisningsaktivitet som skildra over må bli godkjent for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.
Vurderingsformer
Emnet nyttar ein følgjande vurderingsform:¿
- Digital innlevering: Ein visuell og skriftleg rapport som dokumenterer studentens bruk av design som forsking, teori og praksis. Maks. 5000 ord.