Masteroppgåve i matematikkdidatikk
Masteremne
- Studiepoeng
- 45
- Undervisningssemester
- Haust, Vår
- Emnekode
- MAT699
- Talet på semester
- 4
- Undervisningsspråk
- Norsk/dansk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Studentene skal kunne
- Basere selvstendig og gjennomført vitenskapelig arbeide på et solid kjennskap til matematikdidaktisk teori og på dybdekunnskaper innenfor et avgrenset område av en sentral problemstilling
- Formulere og gjennomføre undersøkelser innenfor et avgrenset område av en sentral problemstilling med anvendelse av anerkjent matematikdidaktisk metode
- På kritisk og reflekterende måte anlegge et praksisperspektiv i arbeidet med matematikdidaktisk teori
- Konkludere på og perpsektivere undersøkelsen og dens resultater i relasjon til de anvendte metoder og det teoretiske grunnlag
Undervisningssemester
Vår og høst. Undervisningen går over 4 semester
Krav til forkunnskapar
Alle emna som inngår i første halvdel av masterprogrammet må vere gjennomført.
Tilrådde forkunnskapar
- Kjennskap til kvalitative undersøkelses- og forskningsmetoder i matematikdidaktikk, herunder klasseromsobservasjoner
- Grunnleggende kjennskap til sentrale matematikdidaktiske problemstillinger og teori
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisninga gis samlingsbasert
I skriveperioden arbeider studenten med tekster, leverer utkast til veileder og får veiledning. På mastreseminar kan studenten legge frem foreløpige utkast av masteroppgaven som vil bli diskutert med andre studenter og veiledere.
Deltakerne presenterer også selvvalgte emner og egne undersøkelser, refleksjoner over relevante problemstillinger og kritisk stillingtagen til utvalgte tekster mv.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Når masteroppgåva er innlevert, godkjent og vurdert, vert masterstudiet avslutta med ein munnleg mastergradseksamen. Denne eksamen består av ein offentleg presentasjon på rundt 30 minutt der studenten sjølv gjev ein oversikt over oppgåva. Sensorer og rettleiar skal vere til stades ved den offentlege presentasjonen. Deretter følgjer ein munnleg eksaminasjon/samtale med sensor og rettleiar om oppgåva.
Endeleg karakter er basert på masteroppgåva, offentleg presentasjon og munnleg eksaminasjon. Presentasjonen og den munnlege eksamenasjonen har justerande funksjon