Forskningserfaring og metode: Dataspelforteljingar
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- MEVI310-9
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk, engelsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Målet med MEVI310-emnene er å gje erfaring med forskingsarbeid knytt til aktuelle forskingsprosjekt. Studentane skal ta del i forskingsseminar, teoridiskusjon, metodiske øvingar og formidlingsoppgåver, og slik opparbeide seg djuptgåande innsikt i eit utvald medievitskapleg tema, samt ferdigheiter i prosjektarbeid og analyse.
MEVI310-emnene vert kvart semester knytt til eit konkret forskingsprosjekt ved Institutt for informasjons- og medievitskap. Prosjekta som emnet vert knytt til kan vere store eksternt finansierte prosjekt, men òg mindre forskingsprosjekt av ulik karakter og eigenart. Prosjekta kan vere empirisk eller teoretisk orienterte, og vil ta føre seg ulike medievitskapelege problemstillingar innan felt som medieestetikk, journalistikk, mediebruk, kommunikasjon, teknologi og kultur, retorikk og strategisk kommunikasjon. Siktemålet med emnet er at studentane skal tileigne seg metodiske og analytiske tilnærmingar, teoretiske kunnskapar og formidlingserfaring gjennom forskingsnær undervisning og prosjektretta aktivitet.
Emnet MEVI310-9 handlar om forsking på forteljingar i dataspel. Med utgangspunkt i 3-4 utvalde spel vil emnet ta for seg typiske teknikkar og forteljemåtar i ulike spel og spelsjangrar, og diskutere korleis dei ulike forteljeformene er knytta til bestemte typar av forteljingar, karakterar og tematikkar. Undervisninga vil ha et særskilt fokus på samspelet mellom film- og spelforteljingar, og på betydninga av forholdet mellom spelar og avatar.
Læringsutbyte
Studenten kommer ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskap, evner og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- Har kunnskap om aktuell forsking på ein konkret medievitskapleg problemstilling
- Har inngåande kunnskap om teori og metoder som er relevante for og forstå og analysera denne problemstillinga
- Har kunnskap om arbeidsmåter og utfordringar i prosjektarbeid.
Ferdigheter
Studenten
- Kan ta i bruk metodiske og analytiske tilnærmingar som blir brukt i aktuell forskning
Generell kompetanse
Studenten
- Kan arbeida i ei prosjektgruppe
- Kan formidla forsking gjennom presentasjon, postar, mediebidrag eller i sosiale medium.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
- MIX333 (10 studiepoeng)
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
4 dagars individuell heimeeksamen. Heimeeksamen skal ha eit omfang på mellom 4000 og 5500 ord.
Eksamensoppgåva vil bli gitt på undervisningsspråket i emnet.Eksamenssvaret kan leverast på norsk, svensk, dansk eller engelsk.
Karakterskala
Vurderingssemester
Eksamen vert tilbydd i undervisningssemesteret og påfølgjande semester (ordinær eksamen for studentar med gyldig godkjent obligatorisk undervisningsaktivitet).
I dette emnet tilbys ordinær eksamen i begge semestre. Studenter som oppfyller kravet til kontinuasjonseksamen (ihht. UiB-forskriften § 5-6) henvises til neste ordinære eksamen
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 01.07. for haustsemesteret og 01.12. for vårsemesteret.
Litteraturlista vil inkludere 3 utvalde speltitlar, som studentane må ha god kjennskap til.