Prosjektdesign og forskingsformidling for latinamerikastudium
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- SPLA314
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Spansk. Obligatorisk kurs på biblioteket vil føregå på norsk eller engelsk.
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål:
Emnet gjev innsyn i ulike typar forskingsstrategiar og prosjektdesign som er aktuelle i samband med utforminga av masteroppgåver i latinamerikastudium. Det skal dessutan gje studentane grunnlag for å definere eit masterprosjekt på strukturert vitskapeleg vis, ved å gje innføring i å skrive ei prosjektskisse, drøfte kva som kan vere aktuelle emne for oppgåva og gjere greie for aktuelle rettleiingsressursar på faget.
Innhald:
Emnet inneheld ulike typar kjeldemateriale og eit utval sentrale teoretiske tekstar.
Det vil også innehalde eit kurs på biblioteket med innføring i ulike metodar for effektiv søking og bruk av digitale verktøy for å innhente oversyn over fagfeltet og informasjon om ressursar for fagleg oppdatering.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap
Studenten
- har innsyn i eigna metodar for å innhente kjeldestoff og/eller data.
Ferdigheiter
Studenten
- har evne til å formulere gode problemstillingar og hypotesar på basis av etablert kunnskap (teori og tidligere forskning).
Generell kompetanse
Studenten
- har evne til å analysere data og/eller tekst (i vid meining).
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisningsform er seminar på normalt 20 timar som blokkundervisning, der det er ein føresetnad at studentane deltek aktivt gjennom semesteret.
Om det melder seg færre enn fem studentar til eit emne, kan undervisningstilbodet bli tilpassa studenttalet.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Det er eit krav at studentane deltek på minimum 70 % av undervisninga. Kurset på biblioteket er obligatorisk, og det same er undervisningsøkta der den obligatoriske munnlege presentasjonen som vert nemnt under, vert halden..
Innanfor undervisningsperioden skal studentane halde ein munnleg presentasjon. Meir informasjon om denne vert gjeven ved kursstart.
Som integrert del av emnet, må studentane levere inn ein søknad som fortel fagkoordinator kva for disiplinar dei ønskjer å studere i arbeidet med masteroppgåva. I søknaden skal studenten sjølv rangere to disiplinar. Val av disiplin vil setje ei overordna ramme for masteroppgåva og samstundes rå over fordelinga av rettleiarar. Konkret informasjon om prosessen vert gitt ved kursstart.
Arbeidskrava må vera godkjende av faglærar før studentane kan gå opp til endeleg eksamen. Godkjenning av obligatoriske arbeidskrav er gyldig i undervisningssemesteret og semesteret etter.
Vurderingsformer
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
Ca. 400 sider henta frå læreverk og artiklar som omhandlar metode og teori innan formidling av forsking.
Litteraturlista vil vere klar innan den 1. desember for bruk i vårsemesteret.