Kjemididaktikk
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- KJEMDI300
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål:
Emnet tek opp kjemien sin eigenart samanlikna med dei andre realfaga og kva konsekvensar denne medfører for elevane sin læring. Vi ser på eksemplar for korleis kjemisk tenking har utvikla seg og korleis dette kan brukast i undervisninga. Emnet drøftar ulike arbeidsformer som til dømes presentasjon av fagstoff, forsøk, diskusjonar i heilklasse eller i grupper, bruk av modellar og modellering og oppgåveløysing. Bruk av læreplanen og læremidlar for planlegging av undervisninga og ulike vurderingsformar blir diskutert.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap
Studenten
- har inngåande kunnskap om korleis tenking i kjemi har utvikla seg
- har avansert innsikt i ulike måtar å fremje elevaktiv læring på, deriblant kontroversielle samfunnssaker
Ferdigheiter
Studenten
- kan analysere kompetansemål i læreplanen og omsetje læreplanmål til undervisningsopplegg
- kan anvende sentrale taksonomiar og prinsipp for summativ og formativ vurdering tilpassa kompetansemål og elevgruppa
Generell kompetanse
Studenten
- kan drøfte sentrale utfordringar i kjemiundervisninga med kollegaer og bidra til fagdidaktisk utvikling
- kan analysere eigen og andre si undervisning og grunngi val av ulike metodar
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
PEDA131, REALDI200, LANGPRAKSIS1.
Emnet skal normalt tas parallelt med LANGPRAKSIS2
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Inntil seks obligatoriske oppgåver (skriftlege og munnlege) knytt til skulepraksis eller forelesingstema
Gyldig i fire semester; inneverande og tre påfølgjande
For å kunne ta eksamen i KJEMDID300 må normalt langpraksis i 8. semester være bestått.
Vurderingsformer
- Munnleg eksamen