Kampuspraksisdag 7: Skulens hjelpeapparat

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhald

Kampuspraksisdagen har som mål å gje innsikt skulens hjelpeapparat og den rolla dei kan spele overfor elevar med ulike utfordringar.

Kampuspraksisdagen byggjer på innsikt frå kampuspraksisdagen om kontaktlærarrolla, og skal bidra til at elevane får praktiske erfaringar og refleksjonar rundt korleis hjelpeapparatet kan bidra til at elevar trivst og lærer i skulen.

Døme på skulens hjelpeapparat vil vere helsesjukepleiar, PPT, BUP, barnevernet, miljøteam, rådgjevarteneste etc.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta kampuspraksisdag ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskap

Studenten

  • skal ha kunnskap om kva rolle ulike aktørar i skulens hjelpeapparat har for å leggje til rette for livsmeistring, inkludering og tilpassa opplæring for elevar med ulike utfordringa

Ferdigheiter

Studenten

  • skal ha ei forståing av korleis ein skal gå fram for å kontakte relevante aktørar i skulens hjelpeapparat når det er aktuelt

Studiepoeng, omfang

Ingen

Studienivå (studiesyklus)

Master

Undervisningssemester

Haust

Undervisningsstad

Bergen
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar

Kampuspraksisdag 1, 2, 3, 4, 5 og 6.

LANGPRAKSIS1

PEDA131, i tillegg til ett av følgende fagdidaktikkemner:

REALDI200, SAKDI100, ENGDI100, FSTDI100, HIDI100, NODI100, RELDI100

Denne kampuspraksisdagen er tett knytt til innsiktene frå kampuspraksisdag 6 om kontaktlærarrolla.

Studiepoengsreduksjon
Ikkje aktuelt.
Krav til studierett
Emnet er reservert for studentar på femårig lektorprogram.
Arbeids- og undervisningsformer

Heildagssamling der studentane øver på konkrete praksisferdigheiter knytt til ulike sider av arbeidet i skulen.

Gjennom dagen skal studenten gjennomføre ei eller fleire oppgåver knytte til skulens hjelpeapparat.

Obligatorisk undervisningsaktivitet
Obligatorisk deltaking på heildagssamling.
Vurderingsformer
Emnet er bestått når studenten har deltatt.
Karakterskala
Bestått/ ikkje bestått
Vurderingssemester
Haust
Litteraturliste
Ingen
Emneevaluering
Emnet blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssystem.
Hjelpemiddel til eksamen
Ikkje aktuelt.
Programansvarleg
Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for lektorutdanninga.
Emneansvarleg

Det psykologiske fakultet (institutt for pedagogikk)/lektorsenteret har fagleg ansvar for emnet.

Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for praksisordninga i lektorutdanninga.

Administrativt ansvarleg
Lektorsenteret