Kampuspraksisdag 2: Ungdomskultur: Identitetar og utfordringar

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhald

Kampuspraksisdagen har som overordna mål å gje erfaringsbasert kunnskap om ungdomskultur og ungdom si utviklinga med eit særskilt fokus på seksualitet og identitet. Kampuspraksusdagen skal gje studentane ressursar og praktisk trening i å snakke om, reflektere omkring og handtere seksualitet og identitet i møte med ungdom, inkludert knytt til tverrfaglege tema "Demokrati og medborgarskap" og "Folkehelse og livsmeistring".

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta kampuspraksisdag ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskap

Studenten

- har kunnskap om ungdomskultur og ungdom si utvikling med eit særskilt fokus på seksualitet og identitet.

- har kjennskap om skolens ressursar og støtteapparatet knytt til problemstillinga.

Ferdigheiter

Studenten

- kan utforske og utnytte ressursar, og har praktisk trening i å snakke om, reflektere omkring og belyse frå forskjellige perspektiv tema om seksualitet og identitet i møte med ungdom.

Generell kompetanse

Studenter

- kan ta omsyn til mangfald i klasserommet i tilnærminga til tema med eit særskilt fokus på seksualitet og identitet.

Studiepoeng, omfang

Ingen

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Undervisningssemester

Vår

Undervisningsstad

Bergen
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
PEDA130 og kampuspraksisdag 1
Studiepoengsreduksjon
Ikkje aktuelt
Krav til studierett
Emnet er reservert for studentar på femårig lektorprogram.
Arbeids- og undervisningsformer
Heildagssamling der studentane øver på konkrete praksisferdigheiter knytt til ulike sider av arbeidet i skulen.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Obligatorisk deltaking på heildagssamling.
Vurderingsformer
Emnet er bestått når studenten har deltatt.
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Vurderingssemester
Vår
Litteraturliste
Ingen
Emneevaluering
Emnet blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssystem.
Hjelpemiddel til eksamen
Ikkje aktuelt
Programansvarleg
Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for lektorutdanninga.
Emneansvarleg

Det humanistiske fakultet har fagleg ansvar for emnet.

Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for praksisordninga i lektorutdanninga.

Administrativt ansvarleg
Lektorsenteret