Artikkellesning i generell psykologi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- PSYK206
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet har som mål å . . .
Styrke studentane sin kompetanse i å vurdere og diskutere vitskapelege tekstar med utgangspunkt i utvalde vitskapelege artiklar i psykologi.
Emnet skal formidle forståing for innhaldsmessige og framstillingsmessige grep i vitskapelige tekstar.
Innhald:
Studiet tar opp tema som vitskapeleg relevans, tilhøvet mellom problemstilling og metode, og tilhøvet mellom empiriske funn og konklusjonar.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten...
- har kunnskapar om vitskapelege kriterier for å vurdere kvalitet i vitskapelege artiklar
- har kunnskapar om bibliometriske kriterier for å vurdere kvalitet i vitskapelege artiklar (nivå, impact factor, siteringsindeksar m.m.)
- har kunnskapar om kva som kjenneteiknar eit vitskapeleg tidsskrift (faglege retningslinjer, fagfellevurdering, formatkrav)
Ferdigheiter
Studenten...
- kan vurdere og diskutere vitskapelege tekstar
- kan identifisere vesentlege element i ein vitskapeleg publikasjon som vitskapeleg relevans, dokumentasjon av påstandar, tilhøvet mellom problemstilling og metode, omgrepsdefinisjonar, operasjonaliseringar, tilhøvet mellom empiriske funn og konklusjonar, og generaliseringar m.m.
Generell kompetanse
Studenten...
- har forståing for innhaldsmessige og framstillingsmessige grep i vitskapelige tekstar
- har erfaring med å presentere ei vitskapeleg tekst for andre
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
- Oversiktsførelesningar
- Seminar med organiserte for-imot diskusjonar
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Munnleg presentasjon av gruppearbeidet.
Obligatorisk oppmøte heile dagen ein sjølv presenterer.
Vurderingsformer
Emnet blir vurdert som bestått eller ikkje-bestått basert på ei mappe-vurdering av 2 oppgåver. Begge oppgåvene må være bestått for å bestå emnet.
- 1) Skrive eit essay i gruppe (som får kommentarar frå medstudentar).
- 2) Gje tilbakemelding på ei gruppe sitt essay (skriftlig).