Seks egenskaper du får på UiB
Mange jobber i samfunnet krever noen spesielle egenskaper. Mange av disse egenskapene utvikler du gjennom et universitetsstudium.
Dette masterstudiet passar for deg som vil arbeide innan media, kommunikasjon og kultur. Du kan fordjupe deg i strategisk kommunikasjon, mediebruk og publikumsanalyse, medieindustri, institusjonar og teknologi. Du kan óg velje film, TV, sosiale medium, dataspel og visuell kultur. I løpet av studiet
Etter fullført mastergrad har du eit solid fagleg grunnlag for arbeid med media og kommunikasjon i dei fleste samfunnssektorar. Masterstudiet gir deg kunnskap, ferdigheiter og kompetanse til å møte komplekse, faglege problemstillingar:
På masterprogrammet har vi eit godt og inkluderande studentmiljø, og faste lesesalplassar.
Studiet har fleire undervisningsformer, blant anna forelesingar, laboratorium, praktiske øvingar og arbeid i seminargrupper. Undervisninga og litteraturen er på norsk og engelsk.
I løpet av studiet tar du eit praksiskurs, der du skal arbeide i ei bedrift og få erfaring med kva type oppgåver medie- og kommunikasjonsvitarar kan utføre i arbeidslivet.
Masteroppgåva brukar ein normalt eitt år på å fullføre. Du vil få tildelt ein rettleiar, som er ein vitskapleg tilsett med fagleg spisskompetanse knytt til ditt masterprosjekt. Rettleiaren vil gi deg tips og råd om fagleg innhald, frå du startar å skrive oppgåva til ferdig produkt.
I tillegg vil du kunne samarbeide med forskingsgruppene på instituttet, og vere tilkopla pågåande forskingsprosjekt.
Masterstudiet i medium og kommunikasjon gir kompetanse til å arbeide innan både privat og offentleg sektor, i medieføretak, organisasjonar og kulturlivet. Med denne mastergraden kan du blant anna få jobb innanfor
Det er stor variasjon i kva yrke du kan få, men nokre eksempel er
Dei fleste studentar frå land utanfor EU/EEA/Sveits må betale studieavgift, men det finns unntak.
For å søke dette studieprogrammet må du oppfylle:
Undervisningsspråk: Norsk
Masterstudiet i medium og kommunikasjon er eit toårig fulltidsstudium som startar i august. Det første året tar du ulike emne (fag), og det andre året skriv du masteroppgåve.
1. semester
Du vel to av desse emna:
MEVI301 – Det globale medielandskapet (15 studiepoeng)
MEVI302 – Avansert mediebruksanalyse (15 studiepoeng)
MEVI303 – Film, TV og visuell kultur (15 studiepoeng)
MEVI304 – Politisk og strategisk kommunikasjon (15 studiepoeng)
2. semester
I vårsemesteret skal du ta tre emne. Eitt obligatorisk og to valfrie forskingsemne:
MEVI340 – Prosjektutvikling (10 studiepoeng). Obligatorisk.
Forskingsemne vårsemesteret 2025 (nye tema kvart år). Vel to:
MEVI310-9 – Forskingserfaring og metode: Dataspelforteljingar (10 studiepoeng)
MEVI310-10 – Forskningserfaring og metode: Kva er ein god borgar? Demokrati og sosiale medium (10 studiepoeng)
MEVI390 – Arbeidslivspraksis for mediestudentar (10 studiepoeng)
3. og 4. semester
I løpet av desse semestera skriv du masteroppgåve.
MEVI350 – Masteroppgåve i medier og kommunikasjon (60 studiepoeng)
Det er ikkje lagt opp til at studentar kan reise på utveksling i løpet av dette masterprogrammet.
Du kan ta doktorgrad (ph.d.) ved å søke opptak til forskarutdanninga.
Ein studieplan er eit formelt dokument mellom deg som student og Universitetet i Bergen. Studieplanen skal gi tydelege rammer for studiet, beskrive læringsmåla du skal oppnå og korleis studiet er bygd opp.