2024
2023
2022
2021
2020
-
Egelandsdal, Kjetil; Riese, Hanne
(2020). Never Mind the Gap: Formative Assessment Confronted with Dewey’s and Gadamer’s Concept of Experience
. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil
(2020). Universitetsforelesningen og
responsteknologi. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil; Hansen, Cecilie Johanne Slokvik
(2020). Digitrans kortrapport: Undervisernes opplevelse av undervisningssituasjonen etter nedstengingen av UiB grunnet COVID-19. (ekstern lenke)
-
Danielsen, Anne G.; Diseth, Åge Røssing; Heldal, Janicke
et al. (2020). Elevens beste og pedagogiske perspektiver - en analyse. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil; Ness, Ingunn Johanne
(2020). «Læring som praksis» - John Deweys pragmatisme. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil
(2020). Vurdering i klasserommet. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil; Hansen, Cecilie Johanne Slokvik
(2020). DigiTrans kortrapport: Studentenes opplevelse av studiesituasjonen etter nedstengingen av UiB grunnet COVID-19. (ekstern lenke)
2019
-
Egelandsdal, Kjetil; Ludvigsen, Kristine; Ness, Ingunn Johanne
(2019). Clicker Interventions in Large Lectures in Higher Education. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil; Krumsvik, Rune Johan
(2019). Clicker Interventions at University Lectures and the Feedback Gap. (ekstern lenke)
-
Ferguson, Rebecca; Coughlan, Tim; Egelandsdal, Kjetil
et al. (2019). Innovating Pedagogy 2019. Open University Innovation Report 7.. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil; Krumsvik, Rune Johan
(2019). Clicker Interventions, promoting student activity and feedback at University Lectures. (ekstern lenke)
-
Egelandsdal, Kjetil; Smith, Maria; Hansen, Cecilie Johanne Slokvik
et al. (2019). Adaptiv læring i matematikk: empirisk rapport om Multi Smart Øving i grunnskolen. (ekstern lenke)
2018
2017
2016
2015
2013
Se en full oversikt over publikasjoner i Cristin