Kampuspraksisdag 4: Undervisning om kontroversielle tema
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 0
- Undervisningssemester
- Spring
- Emnekode
- KPDAG4
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk.
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhold
Kampuspraksisdagen har som overordna mål å gi studentane erfaringsbasert kunnskap om undervisning i kontroversielle tema, med særleg vekt på pedagogiske og didaktiske tilnærmingar. Studentane skal få praktisk erfaring med varierte undervisningsmetodar og øving i å kritisk reflektere over moglegheiter og utfordringar knytt til undervisning om kontroversielle tema. Dei skal og få innsikt i korleis lærarar kan leggje til rette for ueinigheit og meiningsbryting i undervisninga, samstundes som dei skaper eit inkluderande og trygt læringsmiljø.
Læringsutbytte
Studenten skal ved avslutta kampuspraksisdag ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap
Studenten
• har kunnskap om undervisning i kontroversielle tema og didaktiske tilnærmingar.
• har innsikt i korleis ein kan leggje til rette for ueinigheit og meiningsbryting i eit inkluderande og trygt læringsmiljø.
Ferdigheiter
Studenten
• kan ta i bruk varierte metodar i undervisning om kontroversielle tema.
• kan reflektere over moglegheiter og utfordringar knytt til undervisning i kontroversielle tema.
Generell kompetanse
Studenten
• har forståing for korleis ein kan handsame ueinigheit og meiningsbryting i klasserommet, og kan reflektere over korleis læraren kan bidra til eit inkluderande og trygt læringsmiljø.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningssted
Krav til forkunnskaper
Anbefalte forkunnskaper
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
Emneevaluering
Hjelpemiddel til eksamen
Programansvarlig
Emneansvarlig
Det humanistiske fakultet har fagleg ansvar for emnet.
Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for praksisordninga i lektorutdanninga.