Kampuspraksisdag 4: Undervisning om kontroversielle tema

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhold

Kampuspraksisdagen har som overordna mål å gi studentane erfaringsbasert kunnskap om undervisning i kontroversielle tema, med særleg vekt på pedagogiske og didaktiske tilnærmingar. Studentane skal få praktisk erfaring med varierte undervisningsmetodar og øving i å kritisk reflektere over moglegheiter og utfordringar knytt til undervisning om kontroversielle tema. Dei skal og få innsikt i korleis lærarar kan leggje til rette for ueinigheit og meiningsbryting i undervisninga, samstundes som dei skaper eit inkluderande og trygt læringsmiljø.

Læringsutbytte

Studenten skal ved avslutta kampuspraksisdag ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskap

Studenten

• har kunnskap om undervisning i kontroversielle tema og didaktiske tilnærmingar.

• har innsikt i korleis ein kan leggje til rette for ueinigheit og meiningsbryting i eit inkluderande og trygt læringsmiljø.

Ferdigheiter

Studenten

• kan ta i bruk varierte metodar i undervisning om kontroversielle tema.

• kan reflektere over moglegheiter og utfordringar knytt til undervisning i kontroversielle tema.

Generell kompetanse

Studenten

• har forståing for korleis ein kan handsame ueinigheit og meiningsbryting i klasserommet, og kan reflektere over korleis læraren kan bidra til eit inkluderande og trygt læringsmiljø.

Studiepoeng, omfang

Ingen.

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningssted

Bergen
Krav til forkunnskaper
Ingen.
Anbefalte forkunnskaper
PEDA130 og kampuspraksisdag 1, 2 og 3.
Studiepoengsreduksjon
Ikkje aktuelt
Krav til studierett
Emnet er reservert for studentar på femårig lektorprogram.
Arbeids- og undervisningsformer
Heildagssamling der studentane øver på konkrete praksisferdigheiter knytt til ulike sider av arbeidet i skulen.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Obligatorisk deltaking på heildagssamling.
Vurderingsformer
Emnet er bestått når studenten har deltatt.
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Vurderingssemester
Vår
Litteraturliste
Ingen
Emneevaluering
Emnet blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssystem.
Hjelpemiddel til eksamen
Ikkje aktuelt
Programansvarlig
Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for lektorutdanninga.
Emneansvarlig

Det humanistiske fakultet har fagleg ansvar for emnet.

Felles programstyre for lektorutdanninga har det faglege ansvaret for praksisordninga i lektorutdanninga.

Administrativt ansvarlig
Lektorsenteret